CathrineM Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Når lærer barnet hva "nei" betyr, og når kan man forvente at hun hører etter? Hvordan lærer man barnet at et nei skal respekteres, uten å knipse på fingrene?
3 nydelige jenter <3 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Det riktige er vel å lede oppmerksomheten over på noe annet og fokusere på det h*n gjør rett/bra. Men man er bare menneske og nei kommer i en god porsjon her også.... Det fungerer til slutt så lenge man er konsekvent... Nå vet ikke jeg hvor gammelt barnet ditt er da for det er jo ganske vesentlig for hva man kan forvente..
☆Anonymia☆ Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 jeg sier bare nei gjentatte ganger,og ser han inn i øynene,med bestemt stemme,og tar han vekk fra situasjonen..funker som bare det,han vet hvahan har lov til å ikke..
CathrineM Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 Urokråka mi er 1 år og 1 mnd, og sta som et esel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå