Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg tror jeg har hørt den, men det kan vel ikke være min egen puls???? Hører lyden helt nederst ved "kanten" litt til høyre...det må vel være bebisen?? ) )
Mamma til en engel<3 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Ja det er sikkert den lille sin du hører, viss du er usikker så er det jo bare til å kjenne på håndleddet ditt eller på halsen på pulsåra di å kjenne hvor fort din puls går også sammenligner du med lyden på angelsounden! Det bruker jeg å gjøre om jeg er i tvil hvertfall:p ditt barns hjerte slår jo mye mye fortere enn ditt, så du hører godt forskjell;)
babygullz <3 vilde Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 pulsen din er treg, og går som dette; svosj-svosj-svosj-svosj.. Mens babyens hjerterytme er utrolig rask og går som dette; svosjesvosjesvosjesvosje..og høres ut som et lite superhelikopter=)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 Hmmm...da måtte det jo være pulsen min, for nå fant jeg den samme lyden på begge sidene:o(...jeg er bare 13 uker da, så kanskje litt tidlig???
Mamma til en engel<3 Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Er ikke alltid like lett å høre hjertelyden med hjemmedoppler så tili nei:) Er mange som ikke klarer å finne den før etter uke 16, så er ingen grunn til bekymring:)
lully Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 hei.. viktig at du smører på krem på magen.. slik at doppleren glir lett............enklere å høre lyd..
hm24 Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Jeg trodde jeg hørte hjertelyden i uke 12, men så fant jeg en på andre siden... det viste seg å være min egen... hehe fant ikke baby`n sin før uke 15, men hør på din egen på håndleddet så hører du om den er lik.. Lykke til :-)
Zliss Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Har doppler hjemme, hørte lyden i 15 uke=) Den skal ligge på rundt 140, mens du ligger på 80 ca:-)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Fikk min doppler i uke 15 og brukte noen ganger laang tid på å finne hjertelyden i begynnelsen, men det gikk som regel etter 10-20 minutter. Nå finner jeg den med en gang (uke 27). I begynnelsen, hvis ikke du finner hjertelyden, så kan du heller lytte etter fosterbevegelser. Det høres ut som "Kung fu" lyder, når bebis rører på seg. Må forresten fortelle at i går tok jeg en kjapp lytt, la doppler rett på hjertet, og hørte at ungen lå der og hikket infamt! Det var ganske pussig å høre! Veldig artig og!
god-baby Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 eg sliter også med at eg hører hjertelyd på begge sider nokså langt nede... men det går litt tregt, kanskje det er min da? rart det skal være så vanskelig å finne....
NormaJean Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 hvis du hører den nesten nede i lysken på begge sider så er det nok ganske sikkert din egen puls du fanger opp.
god-baby Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 eg har funne den nå, ca midt på magen helt nede... den slo litt fortere ja, og eg hørte babyen beveget seg...så nå slapper eg litt mer av... takk folkens :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå