3 blå Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har vært sykemeldt siden i høst, har operert nå i vår, men føler meg allikevel ikke noe særlig bedre. Legen sier det kan ta lang tid... Vel, så slengte jeg inn en søknad da på en stilling som skulle starte 1. august. Tenkte at da hadde jeg iallefall sommeren på meg. Dette er en plass jeg har jobba før, så jeg kjenner sjefen. Hun ringte meg på torsdag og ville at jeg skulle komme på intervju i morgen. Men det viste seg at det ikke var den stillingen jeg hadde søkt på som var aktuell for meg, men en stilling som starter umiddelbart. Nå er det jo ikke sikkert jeg får jobben, men hun virker jo intr. Jeg er nesten helt sikker på at jeg ikke orker å begynne å jobbe nå, men hva er lurest? -Ringe i morgen tidlig å avlyse intervjuet og forklare hvorfor (hun kjenner til sykehistorien min) -Gå på intervjuet og forklare situasjonen der -Gå på intervjuet og late som ingenting og heller avslå tilbudet hvis jeg får jobben
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Siden du sier at du nesten er helt sikker på at du ikke orker å begynne å jobb nå, og det var ikke den stillingen du hadde søkt på så hadde ejg vært deg ringt imorgen og avlyst intervjuet
1mor3barn&1000ideer Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Jeg ville heller gaatt paa intervjuet, og forklart det der i loepet av samtalen. Det viser at du er oppriktig interessert i jobben. (jeg har vaert daglig leder selv, og holdt masse intervjuer) Bare vaer aerlig og forklar at du trodde det dreide seg om en jobb som startet i august.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Enig med Pingu. Ville gått på intervjuet og forklart situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå