RundLurt? Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg var ute med venner igår, og drakk noe så usannsynlig mye, dumme meg. På byen traff jeg en av dem jeg jobber sammen med. Siden jeg er sjef er han indirekte underordnet meg i "rang", men han rapporterer ikke til meg men min kollega i samme avdeling. Uansett, vi ble sittende å prate, og jeg var i sprudle-boble-humør så det holdt. I sånne tilfeller blir jeg ofte usannsynlig glad i mennesker, og min kollega var intet unntak. Idag våknet jeg med en tanke i hodet - hva skal jeg si til ham imorgen? Jeg sa ting som at jeg elsket ham og at jeg ville hatt sex med ham på kontoret og at han er skjønn og at jeg blir helt ør av å se ham. Uhuuu. Hvor hjerneløs kan man bli? Hva gjør jeg? Anonym
Northernlights Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Fortelle hvor dum du er i fylla ville kanskje være en bra start for en samtale?
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Jeg ville sagt til han at alt du sa i fylla var oppspinn og lagt deg langflat, deretter ville jeg kontrollert inntaket av alkohol ved kommende anledninger.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Fort gjort å drikke for mye:-D. Bare si at du var veldig full. Sannsynligvis så han at du hadde drukket for mye, og skjønte at det var fylletull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå