Gjest yrild Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hvordan går det med deg? Du gjorde sånn inntrykk på meg når jeg var på bli gravid, så jeg lurer på om det går fremover? Har du turt å dra til legen for utredning? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Hei:o) Oi, tenkte jeg når jeg så noen rope på meg:o) Hehe.. Koselig:o) Det går sånn der. Har hatt det litt tøft i det siste. Har ikke kommet meg til legen pga alt som har skjedd.. Mistet bestefar i Januar, så blir Alexandra drept av pappa'n sin også dør ei jeg gikk på folkehøyskolen av blodpropp.. Men har ikke hatt TR siden April, skal teste til lørdag. Men er føler at syklussene mine leker med meg igjen. Klem:)
håpet omden lille... Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Hei, hyggelig at du er tilbake men skulle ønske at det var under andre omstendigheter, altså at du var gravid:)) Forferdelig med alt det tragiske du har vært i gjennom de siste månedene. Hvem er Alexandra om jeg tør spørre, er det den saken det har stått om i avisen?? Forresten, jeg har byttet nicket nitt, før het jeg evig optimist, 30(kanskje du husker meg). Jeg er ikke blitt gravid ennå og har startet med utredningen siden sist. Det ser foreløpig ut som at jeg har PCO, så jeg ble veldig knekt etter å ha vært hos gynekologen min. Sitter og er dødsnervøs for i morgen, for da skal mannen min på utredningen. Hvis hans spermier ikke er på topp, så vet jeg ikke hva vi skal gjøre. Ser at du ikke har hatt mens på en stund, håper virkelig at det er graviditeten som er årsaken og ikke syklusene som tuller. Klem og hyggelig at den gode posiviteten er tibake på de sidene, for det er flere som har savnet deg.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Hei:o) Hehe, ja dt hadde jeg håpet på å! Ja, det er hu som ble drept av pappa'n sin. 5år ble hu bare! Det har jo stått i Vg og gud veit hvor det ikke har stått igrunn.. Jepp, husker deg jeg vettu:o) Dumt du ikke har blitt gravid enda da.. Kjedelig å prøve så lenge. Skjønner du ble knekt når du fikk vite det. Er jo ikke noe koselig å få vite at det er noe som gjør at du sliter med å bli gravid. Derfor jeg er redd for å reise til legen:s Får håpe de er som de skal da. Skal krysse fingrene for deg/mannen din jeg:o) Har ikke hatt den siden April. Men har som sagt hoppet over mensen før jeg så, har ikke noen forhåpninger denne gangen heller. Klarer liksom ikke ta gleden på forskudd lenger. Ikke etter 26 pp.. Så koselig å høre at det er flere som har savnet meg:o)
Gjest yrild Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Hei Silje :-) Ja jeg er jo ikke så mye på bli gravid lengre, ville bare sjekke om du hadde svart og der var du :-) Herregud så mye som har skjedd rundt deg! Utrolig trist med bestefar (jeg syntes det var grusomt når min døde for to år siden) og at du kjente den lille jenta som ble drept og noen (ung?) som døde av blodpropp! Uff er ikke noe moro når TR kommer, men er jo ikke noe bedre når den ikke kommer uten grunn! Krysser fingre og tær for deg videre :-) Gå og sjekk deg :-) Det er jo ikke noe farlig og kanskje det er noe helt enkelt noe som de kan løse opp i og VIPS så blir du gravid!? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Hei:) Ja, skjønte du ikke var så mye her inne lenger.. Hehe.. Ja, det har enda ikke gått opp for meg at bestefar er borte, selvom det skjedde 23 Januar. Utrolig rart hvor lang tid det skal ta. Jeg sitter liksom til tider og venter på at han skal ringe. Men det gjør han jo ikke:( Hu som døde av blodpropp gikk jeg på folkehøyskolen med. Hu ble bare 25.. Nope, er ikke det. Men skal teste til lørdag:o) Så skal jeg gi deg svar på om den bare er borte for å irritere eller om jeg er gravid:o) Ja, skal sjekke meg om jeg ikke er gravid nå Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå