Mamsen og lillegutt Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 skjønner ikke hvorfor jeg er svimmel for tiden . har vel vart litt over en uke.... Når jeg sier til folk at jeg er svimmel,så svarer de bare: "er du gravid?" men man får vel ikke den svimmelheten så tidlig? gjør man? tror ikke det er varmen heller. for drikker MYE vann og har ikke reagert på varme før.....
susemor-3 små Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg var konstant svimmel mens jeg hadde kobbersprial pga det store blodtapet hver mnd. Mulig du mangler jern.
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 jeg har kobberspiral,men blør ikke mer enn vanlig. men kan jo selvfølgelig være at jeg mangler jern. (har ikke tenkt på det)
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2008 men hvordan få i jern når man får LØS mage av jerntabletter?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jernet blir jo tatt opp i kroppen selv om du blir løs i magen. Jeg har akkurat gått på en jern"kur" selv og hadde veldig løs mage. Tok ikke mer enn 2 uker før jernlageret i kroppen var optimalt igjen.
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2008 vet jo at det blir tatt opp i kroppen,men HATER å ha løs mage og diarè. er det ikke noe mat jeg kan spise?
litakine og Theodor Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 vel,jeg begynte å bli svimmel bare ett par uker etter at jeg ble gravid... var helt forfærdelig i begynnelsen, spesielt om morgenen, kunne ikke stå oppreist lenge av gangen.. ellers er jern-mangel, sykdom, virus, lite mat/drikke, ustabilt blodsukker, lavt blodtrykk, stress evnt. en hel haug andre ting... ville hvertfall tatt en tur til legen om det vedvarer
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2008 hehe,ja regnet med at det kunne skyldes mange ting. det er ikke blodsukkeret,lite drikke,stress eller sykdom(tror jeg) finner det vel ut til helgen om mensen kommer. kan spise jerntabletter denne uken og se om jeg blir bedre. fins det flere forskjellige??
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Har du prøvd hemofer tbl? Man pleier ikke å få diare like ofte av de. Kan også være noe med stoffskiftet. Ville dratt til legen og fått tatt noen blodprøver.
mamman til to gutter Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 Jeg var mye svimmel en periode og fikk time hos legen som fant ut at jeg hadde for lavt blodtrykk. Merket det veldig godt når jeg reiste meg at alt svartnet for øynene et øyeblikk, men var svimmel utenom også. Er dessverre ingenting å gjøre med for lavt blodtrykk, annet enn å passe på å reise seg opp sakte ol. (jeg tok en graviditetstest sånn for å være sikker på at det ikke var det;-) ) Jeg ville bestilt en time hos legen, for det er ikke lurt å ta jerntabletter som flere andre foreslår, hvis man ikke trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå