jurgita&runa&trym Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 lurte på de, som vet at ungen ligger i seteleie, kor kjenner dere spark og bevegelser?? var hos jordmor for 2 uker siden,og da sa ho at ungen lå med hodet ned, så forrige uke var vi på 3D ul, og legen sa at ungen lå i seteleie... men det er så rart at jeg kjenner bevegelser og spark litt over navelen og høyere opp, og ingenting nede...'kan det hende at ungen hadde snudd seg igjen uten at jeg la merke til det?? sikkert dumt spørsmål, men hvor kjenner dere spark? er i uke 30+6 jeg )
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er 36+5 og lille tulla mi har ligget i seteleie ihvertfall fra uke 32, hvis ikke lenger (noe jeg tror hun har gjort da..) Jeg har hele tiden kjent spark nederst nede i magen på venstre side, og det stemmer etter hva ul sier på hvordan hu ligger.
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 jeg har igrunn kjent litt spark overalt:P men mest på venstre side og nede...det stemmer bra med hvordan babyen ligger.... jeg er 30uker nå...babyen har ligget sånn vertfall siden uke 24.....
lilletrille*28juni* Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Første babyen min lå med hodet ned, da kjente jeg kraftige spark i ribbeina hele tiden den siste perioden. Nå er jeg i uke 38 med andre mann, som er i seteleie og det er helt annerledes. Han sparker ganske langt nede i magen, og jeg kjenner mye bevegelset helt nede under navlen. Og, keg kan kjenne hodet hans som en hard kul når jeg trykker hånden min over magen på venstre side. Fikk bekreftet seteleie ved UL på fredag. Helt sikkert tegn for meg som jeg har merket er mangelen av spark i ribbeina. Jeg skal heldigvis ikke føde i norge, så jeg skal inn til uken på keisersnitt. De gjennomfører ikke seteleiefødseler her jeg bor. Lykke til..
lilletrille*28juni* Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 det skal jo sies at jeg er 2 måneder lenger på vei enn dere, og deres baby kan snu seg når som helst. Her er det ganske trangt for babyen og han har sunket ganske godt ned med rumpen...
sommerbarn_juli08 Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Her er det også seteleie, er nå 33+3. Hun har i alle fall ligget i seteleie siden uke 24 (første måling av blodgjennomstrømming). De siste par ukene har JM + lege sagt at hun sitter så langt nede at de ikke tror hun vil snu seg.....Jeg kjenner alle bevegelser fra navlen og ned, også en del som kjennes ned mot underlivet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå