Gå til innhold

Hva feiler meg? Samme som sykdomsdebatten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det komme av at jeg innimellom får noen rykninger.

Jeg sitter f.eks. og ser på tv, og helt uten forvarsel rykker hele kroppen til. Det varer i knapt et sekund, også er det over.

Jeg får sånne anfall med noen måneders mellomrom, også kan det komme 3-4 i løpet av en uke, enten jeg sover eller er våken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Epileptisk aktivitet av no' slag? Uansett noe som betinger et legebesøk.

Skrevet

Epilepsi? Jeg trodde det var noe helt annet.

Ja, jeg tror jeg skal spørre legen om hva det kan være.

Skrevet

min tante har sånne rykninger. men hun er helt frisk. har hatt sånn så lenge jeg husker:) syns det er tøft å se på. akkurat som hun får frysning og rykker til....

Skrevet

Ja, sånn ja.

 

Jeg leste litt om Parkinsons, men det rammer omtrent ingen under 40 år og dette har jeg hatt siden tenårene.

 

Skrevet

Er du våken når du har rykningene, eller faller du bort? Det er jho noe som heter Petit mal, (en mildere variant av epilepsi eller en forvarsel før kraftigere anfall).

Eller B-vit. mangel? B-vitaminer er veldig viktig for nervesystemet vårt. Ellers så kan et tilskudd med magnesium også hjelpe.

Men sjekk dette ut med legen din du, det kan jo skyldes så mangt.

Skrevet

Det skjer både i søvne og i våken tilstand, men jeg faller ikke vekk

Skrevet

Tror ikke det feiler deg noen verdens ting. Og ihvertall ikke parkinson eller epilepsi...

Skrevet

Har noen i familien det samme? Det kan jo være arvelig, men som sagt litt mineraltilskudd (magnesium) skader ikke å prøve (evt. også B-vit.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...