Gå til innhold

Gravid alt nå???!!!!!

Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man merke at man er gravid alerede itidlig i uke 3??? Om så er jeg 2+4 i dag... Har skikkelig murringer i ryggen og magen, er småkvalm og trøtt og sliten, også løper jeg på do og tisser hele tiden. Tror jeg hadde eggløsning på onsdag +/- 1 dag. Tanken har slått meg at det kan være at egget holder på å feste seg, at det er det murringene er, men hva med alt det andre. Tok en test i går, men den var jo selvfølgelig negativ... he he. Må nok vente minst 1-2 uker før jeg får noe svar på hva dette er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjente d dagen etter el. så d er fult mulig:)

Skrevet

Hos meg kom kvalmen 2uker før ikm...i 1pp:) Nå er jeg i uke19:)

Skrevet

Har egentlig følt meg gravid siden fredag. Kanskje det kjennes ekstra godt nå siden det er nr 2. Også er jeg ganske sliten om dagen, og da kan man jo også få ekstra tydelige symptomer... Jeg krysser fingrene og sier et bittelite "jippi!"

Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Hadde EL samme dag som meg du da.. :) men jeg er ikke prøver enda da, venter på mannen som har hoppa av i svingen.. slutta på pilla i midten av mai, og hos meg har det murra i snart en uke, ordentlig vondt. sist jeg var gravid murra det uka før ikm.. hele tida.. minner mistenklig om sist gang detta.. hmm

Skrevet

Høres ut som meg!!! Og jeg hadde rett! Jeg ble gravid etter 1 pp, og merket det med en gang rundt eggløsning!!

Lykke til!!!

Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Jupp, sist ble jeg gravid på 1 pp jeg og, så kjenner igjen dette veldig godt.. :) men har mine tvil ettersom vi har "hoppa av i svingen" og ikke er prøvere enda.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...