Gå til innhold

Har du en morsom dilla på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er et forum for de som har dilla, men tenkte jeg skulle se her inne om det er noen som enda har det. Det har hvertfall jeg og jeg oppdaget det ikke før en stund ut i svangerskapet:

Jeg ELSKER lukten av Dr. Greve Sensitiv dusj-såpe. Den er så fantastisk, ubeskrivelig og vanvittig deilig! Det er helt sykt! Jeg sparer på de tomme tubene og sitter og pumper luften opp i nesen min sånn at jeg får luktet mest mulig på den! Den ene gangen når jeg dusjet kunne jeg ikke dy meg. Jeg tok litt av såpen, blandet den med vann slik at det ble skum og spiste det! Selv om det ikke smakte så godt, har det gjentatt seg noen ganger for jeg klarer bare ikke å motstå den fantastiske lukten som gir meg vann i munnen bare av å tenke på den!

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har det.. og det er igrunn ganske rart

jeg får vann i munnen av bensin/eksos og kjellerlukt.. elsker det.. særlig hvis jeg kan kombinere det med å knaske isbiter..

Meeerkelig, men gud så godt... (har riktignok ikke prøvd det samtidig, men det har gått med et par glass isbiter!)

tror det kommer fra jeg var liten.. og så askeladden og de 7 hjelperne.. han som spiste stein.. synes det hørtes og så så vanvittig godt ut:P

så får litt sånn stein-spise følelse når jeg knaser isbiter og det samtidig lukter litt sånn stein/asfalt/kjeller osv..

haha høres jo helt sinnsykt ut..

så skjønner hva du mener ;)

Skrevet

grønn såpe!!!! det lukter så godt...vasker huset flere ganger per uke pga lukta :D

Skrevet

Jah! Jeg vasker faktisk gulvet med klut i stedet for med mopp slik at jeg kommer meg helt ned i vaskebøtten og lukter lukten skikkelig!

Isbiter har jeg også en liten hang-ups på! Elsker å knaske på de og kjenne "smaken" av de når de blit til vann i munnen.

Herlighet det er ganske rart!

Skrevet

Tja, morsom og morsom fru blom..men har dilla på PAPRIKA! Elska den derre knaske lyden;-)

Skrevet

kjellerlukt . . mmmmm:) jeg har fått dilla på lukta nede på togstasjonen på Nationaltheatret - lukter litt fuktig kjeller..

og inne på barnerommet lukter det nye møbler.. jeg er innom og bare snuser flere ganger om dagen . . mmmmm

Skrevet

kjellerlukt her også, + isbiter.... spiser og spiser isbiter...deeeeilig:-) sambo. begynner å irritere seg over knaskelyden hver eneste kveld;-) i tillegg har jeg lukten av nyvasket tøy... kan stå å snuse i det nyvaskede(våte) tøyet i flere minutter...

ganske morsomt ja, men jeg syntes nesten lukte-dillaen er litt irriterende, jeg får jo aldri nok av den lukten, hehe:-)

Skrevet

Lukten av Jif universal(den blå sprayen) Har så lyst å drikke den, men holder meg til lukten. Bruker den til å vaske dusjveggene, og de har aldri vært så rene før. Hehe.

Og gummistøvler og gummihansker, ballonger. Kjøpte nye joggesko til småen, og sålene lukter vanvittig godt!

Bra det bar er et par uker igjen nå, ellers hadde vel han måtte gå barbeint:-)

Skrevet

Jeg har så vanvittig lyst på sand.... deilig tørr fin sand! Har tatt meg en klype et par tre ganger og det var bare sååå godt.... knaska så deilig i tennene..... Fikk løs litt fugemasse fra flisene over kjøkkenbenken også en dag... nammis.... :)

Skrevet

jeg har fått helt dilla på å lukte på klistremerkealbumene til døtrene mine.... lukter helt fantastisk, og så kjøpte jeg sånn underlag som de skal ha under asjettene sine på kid interiør, og de kan jeg sniffe på hele tiden om det ikke var for at gubben hjemmte de vekk for han mente det sikkert var løsemidler i dem så for tiden er jeg litt sur på han...:(.... har smakt på dem også...har sinnsykt lyst å spise dem....

uff ikke greit å være gravid når man stikker av med klistremerke albumene til jentene for å smug lukte på dem....:S

Skrevet

Jeg har fått dilla på lukten av tee tree oil.. Har vært på bodyshop å kjøpt endel tee tree oil produkter, blandt annet noen vaskeservietter som jeg går rundt å lukter på.. SÅÅÅÅ deilig lukt!!!! Helt fantastisk!

Også har jeg fullstendig dilla på å pusse tennene med rød colgate, også en vanvittig god opplevelse.. Aldri pussa tennene så mye som nå, utrolig behagelig, og smaken er virkelig helt fantastisk..!! :)

Man blir rar av graviditeten merker jeg...

Skrevet

Jeg signerer den med å knaske på isbiter. Spiser hvertfall 40-50 isbiter hver dag, og fryder meg villt når de sakte smelter i glasset slik at de blir lettere å knaske..mmmm..

Skrevet

hehe..Måtte bare le.. Satt med et helt fullt glass med isbiter da jeg leste dette! Ser jo nå det ike bare er meg:) Og kjellerlukt ja.. Helt nyyydelig! Og vasker huset - gjerne en gang om dagen! Og lukten av bensin/diesel. Bare sitte inne i bilen å lukte. Kommer virkelig til å savne den lukten nå babyen er ute! Helt fantastisk lukt..hehe. Snodig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...