Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Kan man merke at man er gravid alerede itidlig i uke 3??? Om så er jeg 2+4 i dag... Har skikkelig murringer i ryggen og magen, er småkvalm og trøtt og sliten, også løper jeg på do og tisser hele tiden. Tror jeg hadde eggløsning på onsdag +/- 1 dag. Tanken har slått meg at det kan være at egget holder på å feste seg, at det er det murringene er, men hva med alt det andre. Tok en test i går, men den var jo selvfølgelig negativ... he he. Må nok vente minst 1-2 uker før jeg får noe svar på hva dette er...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Ikke noe problem! Jeg trodde jeg var gal da jeg et par dager etter el (vet det fordi jeg hadde en sa og ble fulgt opp av lege) hadde halsbrann, og da jeg begynte å kaste opp dagen etter så var jeg iallefall sikker på at jeg var på vei til å få omgangssyke. Det var bare at "omgangssyka" varte helt til uke 17, og jeg er i uke 31 nå :-) Testet forøvrig ikke positivt før 14 dager etter el, og da hadde jeg allerede kastet opp i 12 dager. Tok en test etter 7 dager og den var negativ. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå