Gå til innhold

Hva er å være utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun sex?

sms?

Kyss?

hvor går grensa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for oss (meg og sambo) er det sex, men det andre er heller ikke akseptert - vi definerer det bare ikke som utroskap

Skrevet

å kline da hadde min iallefall gått langt over streken. Er mye følelser i et kyss..

Skrevet

Hva den andre parten anser som "å gå over streken"

Skrevet

OG hvis DU føler du gjør noe du VET ikke den andre setter pris på, med et annet menneske.

Skrevet

Det er opp til hver enkelt å definere.

Men ting jeg ikke definerer som utroskap, kan likevel være uakseptabelt og over grensen.

Skrevet

Grensen går der hvor du og din partner har satt den...

alle andre sin mening er for meg helt ubetydelig.....

For meg holder det med for mye flørting på nett/sms, for deg må han kanskje kysse ei jente, og for naboen kan det være ok, så lenge de ikke har sex...

men det er en viktig ting å ha snakket om i forrholdet synes jeg!

Skrevet

Det er individuelt hva folk mener om det. Jeg mener at dersom du har gjort noe med en annen som du ikke kan fortelle partneren om, så er det utroskap. Men det finnes da grader av utroskap også.

Skrevet

Å være utro er å være uærlig til andre om hva man gjør.

Skrevet

Sex med penitrering.

Hadde blitt rasende for alt annet også, men definerer det ikke som utroskap.

Skrevet

Så en 69 hadde ikke vært utroskap,kun grunn for raseri, anonym 18:05?

Skrevet

Det er jeg redd du må finne ut av selv ;-) Vi har alle helt ulike grenser, og alle forhold er forskjellige. Det viktige er val å definere det sammen med partneren sånn at man ikke misforstår hverandre og noen blir såret. For meg er klining utroskap og veldig sårende, men antakelig ikke grunn til å slå opp. Sex hadde jeg aldri tolerert. Særlig ikke munnsex fordi jeg vet at partenern min synes det er enda mer intimt enn samleie.

Skrevet

Sex er utroskap. Hva annet som er akseptabelt må hvert enkelt par avgjøre for sin del, men utroskap for meg er sex (i alle varianter), og bare det.

Skrevet

Utroskap for oss er at man gjør ting man ikke ville gjort når kjæresten er til stede...

Skrevet

Vi har denne definasjonen på utroskap, dersom vi føler vi må holde noe skjult for hverandre når det gjelder motsatte kjønn så synes vi det er nippet til utroskap, men grensa går på kyssing.

Men det kan tilgies, mens følelsesmessig utroskap tilgies ikke ei heller sex.

Vi er heldigvis enig i kriteriene så det funker flott:) Vi har ikke behov for noen andre enn hverandre:)

Skrevet

"følelsemessig utroskap" har vi alle hatt. Eller kommer til å få. Ingen unntak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...