Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har jobbet som regnskapskonsulent i ett år, uten noen utdannelse eller erfaring hatt en lønn på 130 i timen. Lurer på om jeg skal utdanne meg på regnskapsskolen til nki under perm tiden, og dermed være utdannet regnskapskonsulent når jeg kommer tillbake på jobb. Dere som er utdannet, hva har dere i lønn? Kan jeg forvente en lønnsøkning noen mnd etter endt perm da?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 hm dytter igjen, jeg i håp om at noen kan svare:o)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ca. 350.000 i året.. Men er ikke utdannet..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Tror ikke utdannigen fra NKI teller så mye gitt,- gir bare litt mer papirer på hva du kan.Men da det ikke gir offentlige sturiepoeng så er det ikke nødvendig at arbeidsgiver øker lønn pga av dette...Skal søke om å bli autorisert nå, og Regnskapsskolen teller IKKE med når de vurderer min utdanning. Det var DET året med studier liksom..Må ta nesten samme fag OM IGJEN, men via offentlig godkjent instisutsjon,- og koster med neste 20 000 til!!! Men om arbeidsgiver sier at du får høyrer lønn om du tar denne utdanninge, så gjør det gjerne. Veldig matnyttig er en iallefall. Det beste kurset/studiet jeg noensinne har tatt. Har virkelig fått brukt mye av det jeg lærte, synd at jeg ikke fikk det godkjent..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Ikke godkjent? Hvordan kan det være godskjent av lånekassen da? Målet er jo å bli autorisert da, men må ta litt og litt;) uff... da blir det kanskje vanskeligere... men mtp hun som sier hun har 350 000 i året, er ikke min lønn ganske lav uansett? Har jo jobbet en stund med det, og mye ansvar på jobb. Arb. giver skylder på utdanning at jeg ikke har mer... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå