Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 huff, nå er jeg kanskje stygg, men jeg syns Marek minner meg om Hårek=( Så jeg stemmer på Noah=)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Marek har jeg aldri hørt før. Syntes det er positivt med navn som ikke alle andre har jeg da Men syntes det var litt spesielt, sikkert vanesak. Noah heter jo alle om dagen!
milde.m72 Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Syntes dere skal gå for Marek...Noah er fint,men akk,så kjedelig...! Hvor har navnet sin opprinnelse fra?
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 tenker først marek sapara på rbk;) men det er igrunn et ganske stilig og uvanlig navn selv om Noah er ett av mine favoritt navn, tror jeg at jeg vil stemme på Marek.. det er ganske stilig, og litt arti at det ikke er et navn som er så vanlig som Noah uansett to fine navn
Trulte76 Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Noah Marek ble litt vel spesilet for meg. Noah er fint
påhanigjen79 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2008 marek er polsk navn.. ikke bare bare å finne ut kem man like best!!
Gåsevåse Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Marek er tøft- har litt sansen for slaviske navn. Som f. eks Ivan! Noah er litt for bibelsk og litt for trendy for meg.
Mamma`n til Trym Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Marek er fint og det er polsk utgave av Markus. Jeg hadde en tegnelærer som het det. Noah er fint det også
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Marek minner om en polsk gammel mann . Noah er nydelig . Lukasz er også fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå