Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor trodde det var hodeleie, men var ikke sikker nå på onsdag som var. Jeg var oerbevist om hodeleie fordi jeg kjente mest spark på høyre side, og noe lite hardt midt på magen jeg antok var rumpa. Jordmor "fant ikke" hode nede i bekkenet - men det kunne skyldes at det da var 4 uker til termin. Nå synes jeg at jeg kjenner mest nede - ikke spark, men pressing og bevegelser. Samt noe som presser oppover mot høyre ribbein. Er redd babyen ligger i seteleie - hørt så mange skrekkhistorier om setefødsler som ender i haastekeisersnitt. Ja ja - skal til legen i morgen - håper hun kan kjenne mer hvordan det ligger an. Er i uke 37 nå - så da haster det vel litt å få det konstantert. Hvordan kjennes det ut når babyen ligger i seteleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det hodeleie og jeg har som deg på en måte, ikke direkte spark bare mere bevegelse, jeg har ryggen til babyen liggendes på min venstre side og rompa ligger godt oppunder ene brystet på venstre side..

Så kan nok være du har hodeleie og at det er rompa du kjenner..

Skrevet

jeg har bebyen min i seteleie, og jeg kan kjenne hodet hans som en har kul på venstre siden. Jeg tror du kan kjenne forskjell på rumpe og hodet, med at hodet er knallhard kul - på en måte. Og babyer som er festet med hodet spenner som regel i ribbeina dine...det gjor ikke min baby... Jeg er 38 uker nå, det er jo ok å vite for deg som er i 37 uke hva du kan forente deg. Jeg skal ha keisersnitt...for det er ikke sjangs for at han skal snu seg for han har sunket langt ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...