2SmåTroll Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 hyar ei lita her som ikke er mange dagene gamle, men i dag la jeg merke til at det kommer noen ganger rykninger/skjelvinger i kroppen når ho sover. Kjenner litt igjen bevegelsen for jeg tror ho gjorde det når ho lå i magen. noen som vet hva det er?
Mammaen til Turid Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 drømmer eller mareritt vil jeg tro, for vesla våres gjør akkurat det samme.. og av og til hyler hun litt til, og når jeg går bort for å se om hun er våken, nei da sover hun søtt... hehe..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 lillemor gjør/gjorde det og, men pappaen gjør det også, særlig akkurat i det de holder på å sovne/har sovnet.
*SamSung* Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Hender at jeg har det selv. Sjelden.. Sambo også. Men det sies at hjernen faktisk kobler ut.. Altså det skjer akkurat i det du sovner tror jeg, at du slapper 100 % av da.
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Skjelvingene kan også komme av at hun tisser. Ofte får de små en liten frysning når det kommer litt tiss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå