Gå til innhold

ENDELIG! Skal på intervju til uka!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grue/gleder meg. Pleier å ha stålkontroll på ting. Men gud hjælpe meg, det er lenge siden jeg har vært på intervju.

Noe jeg bør forberede meg på?

Og dere som har begynt i ny jobb: har dere brukt av ferien deres i oppsigelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror helt sikkert at ferien din kan legges til oppsigelsestiden din hvis den er fastsatt på forhånd.

Forbered deg på hvorfor du vil ha denne jobben, og hva som gjør at nettopp du bør få den. Prøv å vær deg selv mest mulig. Husk at det er viktig at du også skal trives der... Prøv å ha god øyekontakt med den som snakker, og svar så godt du kan på det de lurer på. Ofte spør de om postive og negative sider ved deg, og det kan være lurt å tenke på det på forhånd. Møt opp i god tid.

Det er evigheter siden jeg var på intervju selv, nå... Lykke til:-)

Skrevet

Ja... Det med pos. eller neg. sider... Føler fakta jeg er superflink på jobben og at det blir et skryte-intervju! Det er vel litt teit. Men men. Må jo selge seg sjøl også! ;)

Skrevet

To tips:

- Prøv å finn noe relavant info om arbeidsplassen og les (internett?)

- Husk at ofte velges de som passer best til stillingen/i jobben/med de andre ansatte foran de som er best kvalifiserte (på papiret) og "uten" sosial iq.

Når jeg sluttet i forrige jobben ville de ikke at jeg skulle ta ut noe ferie i oppsigelsen, så jeg fikk all ferie og overtid utbetalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...