Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 er det ok å spise tyrkisk pepper????? eller blir det for sterkt?? hørt en ikke skal spise lakris da men.. har sååå lyst på hehe
Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Den var ny!! Jeg gomla det i hele svangerskapet helt til jeg fikk halsbrann,da var det stopp... Måtte ha det pga litt kvlame...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 aaa goodie.. jeg elsker det jo hehe.. mi mor sa bare at jeg ikke måtte spise lakris pga et eller anna.. i dunno..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Man bør være forsikig med lakris dersom man har høyt blodtrykk.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 trenger jo ikke fråtse i det da.. en skal vel helst prøøøve å ta det mest mulig med ro i et svangerskap uansett.. setter meg alltid ned for å hvile visst jeg merker jeg får høy puls.. nekter å gå fort visst jeg får høy puls.. setter verden på hold for at ikke noe skal skje med mini (jeg kan det pga jeg har ikke andre barn å ta hensyn til. skjønner dere som må være i hundre hele dagen med barn dere har fra før)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå