Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 riktig nok helt lyst hår på overleppen, men det vises jo..... jeg lurer på hva skal jeg gjøre? ikke nå pent dette... hva mener dere? pls fortell meg hva dere gjør.. skal man bare akseptere disse bartehårene... de er ganske tette... pokker...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 så lenge de er lyse, vises de vel nesten ikke?? Har selv en del lyse hår som jeg lar være i fred. I tillegg stikker det innimellom frem noen sorte som jeg napper kjappt med pinsetten, hehe. Ellers kan du prøve voksing - enten hjemme selv eller på salong. Ingen krise dette - ganske vanlig!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 For all del ikke barber den...... hadde en helsesøster vi bare kallte søster bart da vi var små fordi hun hadde barbert seg da hun oppdaget hår på overleppa. Alle har det, men det blir 10 ganger verre hvis man prøver å ta det bort......
Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Voks det vekk da vel.. Det er altfor få som innrømmer de har det,men det er ganske naturlig.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 nå har jeg studert andre, og jeg synes jeg har mer enn de.... er det fordi man ser det bedre selv (tviler jeg på)... noen her som vokser?? hvor ofte må man gjøre det? blir de svarte de som kommer senere (grøss) jeg har ganske store hårrøtter så det gjør vont å nappe..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har bart som jeg vokser! Ikke en stor tykk mustasj, men ganske lange, lyse hår. Synes det er skikkelig udigg, vokser ca hver 3. uke, ser kjempefint ut. Veet strips til ansikt, bruker jeg. Tar fire sekunder å fjerne.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Det går an å ta bort med laser... litt dyrt i begynnelsen har jeg hørt, men etterhvert trenger du færre og færre behandlinger..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Og nei, det blir ikke tykkere og sortere. Når man fjerner hårene med roten, får man ikke barberingseffekten i det hele tatt. Om noe blir de litt svakere.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 tusen takk jeg skal prøve de stripsene til ansikt... jævla lei av alt kroppshår... hadde holdt med øyenbryn og hår på hodet... masse jobb også... mange som vokser bart her inne? rart at vi damer faktisk barberer oss mer enn menn... vi har jo ingen fordeler lengre he-he
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 Jeg også :-( Heldigvis er de lyse. Jeg vokser dem. Men det har blitt flere etter jeg begynte for 10 år siden. Men de sier jo at det skal bli mindre. Har brukt elektrolyse også. Tenker å prøve det igjen når jeg får bedre råd.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 Hvis du ikke vil ha mer hår der burde du la det være! Det kommer bare mer hår om du napper eller vokser! Vokset leggene her om dagen, og lurte på om hun kunne ta øyenbrynene også. Det var hun ikke så flink til men hun nappet de, og fortalte i samme slengen at man absolutt IKKE burde fjerne hår i ansiktet annet enn øyenbrynene pga det kommer bare mer tilbake igjen! Og for å vokse må du jo ha litt hår for å få tak, dvs at du må gå med bart en stund før du får tatt det igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå