Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Født sent på 70-tallet. Populær på ungdomsskolen med masse venninner. En av de sentrale på russebilen, men kjørte aldri fordi hun tok lappen som 20-åring. Elsket Roxette og gutta i Backstreet boys. Liten, med store pupper og lyst hår. Veldig guttegæer`n, men debuterte sent. Utdannet seg til førskolelærer og traff drømmemannen på internett. Venter nå sitt førte barn, en liten gutt, rett før jul. Hehe...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Var noen Lene'er da jeg vokste opp på 70-tallet. Likte ingen av dem noe spesielt. Den jeg vet noe om nå i ettertid, endte opp som narkoman i Danmark.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 haha, nå ler jeg anonym 16:13!! Jeg er en LENE, og nesten alt på din beskrivelse stemmer:p Bortsett fra det med førskolelærer, og drømmemannen på nett:P
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Alle Lene jeg kjenner er snille omtenksomme søte jenter:)
Labambie Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er også en Lene,og ingenting stemte på meg... Omtenksom er jeg nå kanskje.. Hehe! Men fikk jo mitt første barn i januar og det var JENTE... Og ellers stemte heller ingenting... Hehe
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 frekke alle 70 talls lenene jeg kjenner, i motsetning til alle de hyggelige monicaene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå