Gå til innhold

Hvordan er en LENE da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Født sent på 70-tallet. Populær på ungdomsskolen med masse venninner. En av de sentrale på russebilen, men kjørte aldri fordi hun tok lappen som 20-åring. Elsket Roxette og gutta i Backstreet boys.

 

Liten, med store pupper og lyst hår. Veldig guttegæer`n, men debuterte sent. Utdannet seg til førskolelærer og traff drømmemannen på internett. Venter nå sitt førte barn, en liten gutt, rett før jul. Hehe...

Skrevet

Var noen Lene'er da jeg vokste opp på 70-tallet. Likte ingen av dem noe spesielt. Den jeg vet noe om nå i ettertid, endte opp som narkoman i Danmark.

Skrevet

haha, nå ler jeg anonym 16:13!!

Jeg er en LENE, og nesten alt på din beskrivelse stemmer:p

Bortsett fra det med førskolelærer, og drømmemannen på nett:P

Skrevet

Alle Lene jeg kjenner er snille omtenksomme søte jenter:)

Skrevet

Jeg er også en Lene,og ingenting stemte på meg... Omtenksom er jeg nå kanskje.. Hehe! Men fikk jo mitt første barn i januar og det var JENTE... :) Og ellers stemte heller ingenting... Hehe

Skrevet

frekke alle 70 talls lenene jeg kjenner, i motsetning til alle de hyggelige monicaene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...