Gå til innhold

Noen her som har prøvd suppedietten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk dere med dere? Gikk dere ned i vekt, og følte dere at dere ble noe "piggere"?

Jeg er på dag 2 nå og skjønner ikke hvordan i all verden jeg skal klare 5dager til!! Uffa, drømmer om pizza fra peppes og en stor plate sjokolade!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Gikk ned 7 kilo (på to uker). Da jeg sluttet sto jeg stille noen uker, deretter gikk jeg ned 2-3 til.

Skrevet

Eg holdt ikkje ut lenger enn dag tre eller noko. Kroppen var så fornøyd då den fekk bakt potet den eine kvelden, så eg kjente at det ikkje funka for min del =) Då eg var ferdig med poteta så kjentes det som ein grusom stressperiode var over, og eg blei så ekstremt rolig i kroppen. Merkelig følelse. Suppa i seg sjølv var jo faktisk ganske god. =)

Skrevet

wow!holdt du virkelig ut i to uker?! Det er imponerende! Jeg får bare prøve meg litt til, jeg må holde ut!! Er ingenting som hjelper på med å få av de 3-4kiloene jeg vil ha vekk, føler virkelig jeg har prøvd alt, jeg spiser realtivt sundt og er ute å triller tur hvertfall 1-2timer hver eneste dag. Blir ikke akkurat så mye stillesitting heller da, mer enn nok med å løpe etter småen!

Skrevet

Etter den første uka, går den andre lett som en lek. Kroppen venner seg til det. Lykke til!

Skrevet

ble litt mer motivert nå som jeg så at det faktisk fungerer, håper det gjelder på meg også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...