ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hvordan gikk dere med dere? Gikk dere ned i vekt, og følte dere at dere ble noe "piggere"? Jeg er på dag 2 nå og skjønner ikke hvordan i all verden jeg skal klare 5dager til!! Uffa, drømmer om pizza fra peppes og en stor plate sjokolade!!
Loglady Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jepp. Gikk ned 7 kilo (på to uker). Da jeg sluttet sto jeg stille noen uker, deretter gikk jeg ned 2-3 til.
hit og dit Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Eg holdt ikkje ut lenger enn dag tre eller noko. Kroppen var så fornøyd då den fekk bakt potet den eine kvelden, så eg kjente at det ikkje funka for min del =) Då eg var ferdig med poteta så kjentes det som ein grusom stressperiode var over, og eg blei så ekstremt rolig i kroppen. Merkelig følelse. Suppa i seg sjølv var jo faktisk ganske god. =)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 wow!holdt du virkelig ut i to uker?! Det er imponerende! Jeg får bare prøve meg litt til, jeg må holde ut!! Er ingenting som hjelper på med å få av de 3-4kiloene jeg vil ha vekk, føler virkelig jeg har prøvd alt, jeg spiser realtivt sundt og er ute å triller tur hvertfall 1-2timer hver eneste dag. Blir ikke akkurat så mye stillesitting heller da, mer enn nok med å løpe etter småen!
Loglady Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Etter den første uka, går den andre lett som en lek. Kroppen venner seg til det. Lykke til!
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/137927928, jeg ble veldig inspirert av en som skrev inne på småtroll, er hvertfall denne oppskriften jeg prøver meg på
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2008 ble litt mer motivert nå som jeg så at det faktisk fungerer, håper det gjelder på meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå