Anonym i dag Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 samboers mobiltelefon.... det skulle jeg vist ikke gjort, men jeg har følt at han har vært så fjern i det siste, lite sex også... der fant jeg meldinger av tidligere arbeidskollega, savner hverandre, savnet sex osv.. han har nå byttet arbeidsplass og de har ikke så mye kontakt nå. Kanskje på meldinger mail osv, det vet jeg ikke.... Vi har hatt en episode med dette tidligere, at han var utro, men da bodde vi ikke sammen og hadde ikke barn sammen, den gang tilga jeg han, men har alltid tenkt at HVIS det skjer igjen er det finito... men nå sitter jeg her og tenker hva gjør jeg nå, vi har en sønn sammen 2 1/2 år. Bør jeg snakke med han eller skal jeg bare vente og se ann... jeg er fjern selv nå, så mulig han skjønner at det er noe, han har vært borte i helga, men min sønn fra tidligere forhold, de har veldig god kontakt. Så jeg har vært alene i helga med minstemann. og tenkt og tenkt, har mest lyst å ta med meg barna og flytte, men vet at jeg ikke klarer det. Hva gjør jeg, mange av dere her inne vet hvem jeg er... så derfor er jeg...
♥Snulder Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Huff så leit! Jeg tror at det beste man kan gjøre er å ta det opp med en gang! Ikke sitt og undre og lure. Da blir alt mye verre! Kjenner nesten på klumpen du har i magen nå!
Plutseliten :) Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Dette er en kjedelig situasjon. Synes du skal konfrontere han med det du har lest,og be om en forklaring. Ikke vent med det,men ta det opp så fort som mulig. Snakk sammen,og prøv å søk hjelp på fam.vern.knt om dere ikke klarer å løse det. Skjønner godt du er lei deg,og opprørt. Ønsker deg masse lykke til, klem
Anonym i dag Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 I natt har vi ligget og vridd oss begge to, han fikk ikke sove, gublet, sa det var fotballen... jeg klarte ikke å si noe, spurte bare om det var noe annet, det var det ikke... må nok ta en skikkelig prat, men det er ikke lett...føler jo egentlig at vi har det bra men... tydligvis ikke...
Maud Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Dette synes jeg det er vanskelig å svare på, så jeg har sett på innlegget ditt noen ganger uten å si noe. Jeg tenker at det trenger ikke være noe annet enn meldinger. Jeg skjønner at du ikke liker at han flørter med en annen dame, særlig med tanke på at han har vært utro før. Det er imidlertid en fare for at du gjør ting mye verre enn de egentlig er ved å gå og tenke på dem. Snakk med samboeren din i dag. Si at du har sett meldingene på telefonen hans og at du er redd for forholdet deres. Dere har jo mye fint sammen også og at han er en fin "far" for din særkullssønn er vel viktig for deg? Ikke hiv ham ut i hvert fall uten at dere har sett på dette sammen. Jeg synes også at familivernkontoret høres ut som en god ide. Lykke til
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 På en måte så synes jeg synd på deg, og vil gjerne gi deg en trøsteklem. Men på den andre siden er jeg ikke så diplomatisk når jeg sier at jeg synes det er litt til pass for deg også.. Min største frykt er at jeg en dag skal få beskjed om at min samboer er/har vært utro. Jeg har opplevd det før med min forrige kjæreste, og det er en helt forferdelig følelse. Den mannen kvittet jeg meg med, for jeg klarte rett og slett ikke leve med det. Men det er overhodet ikke lett. Selv om jeg er såretf ra før, må jeg velge å stole på kjæresten min, og stole på at om det var i ferd med å skje igjen, så ville han sagt det til meg. - Om jeg hadde smugtittet i mobilen, hvem vet hva jeg hadde sett? Brøkdeler av en dialog mellom han og en kollega/eks/venn? Hva betyr det? Jo, at jeg sitter og grubler over noe jeg overhodet ikke har noe med! - og samtidig blir usikker, fordi jeg ikke vet om det betyr at han har et forhold til henne eller om han bare sender vennskapelige hilsener. Jeg har brutt tilliten hans, og må krype til korset etterpå å si: " vet du, jeg snoket i telefonen din og nå lurer jeg på... " Hadde kjæresten min sagt det til meg, hadde jeg reagert med sinne og vanntro fordi han manglet såpass tillitt til meg at han ikke tok det opp med meg. Og det tror jeg jammen han hadde gjort også, om det var motsatt. Men nå som skaden har skjedd, så føler jeg klumpen i magen igjen, sammen med deg. Det er aldri enkelt når man oppdager slike ting, og det er enda vanskeligere når man har barn. Jeg vet rett og slett ikke selv hva jeg hadde gjort om det hadde vært meg. Men jeg er enig med de andre. Nå MÅ du ta det opp med samboeren din. Det er ingen annen utvei. Dere må ta dere en lang prat om hva som har skjedd, og hvor veien går videre.. Fam.vern kontoret kan hjelpe dere, om situasjonen låser seg helt. Ønsker dere lykke til, og håper at det løser seg til det beste for dere og barna.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 uff så kjipt... jeg syns forøvrig at det er rart at så store hemmeligheter som utroskap foregår på sms, om ikke den andre vil at det skla bli oppdaget... telefonene ligger jo strødd i hytt og pine. jeg ser da ofte på telefonen til min mann, det er fordi det florerer beskjeder i øst og vest oss foreldre i mellom, det er helt naturlig... det er jo ikke osm at telefonen er ei dagbok liksom. Jeg er helt med på at en telefon er privat altså, jeg sitter ikke og leser meldinger han har fått fra sine venner eller kollegaer, men jeg hadde nok oppdaget det om han hadde valgt å ha sex med noen andre og avlgt å snakke om det på sms etterpå... men om det er galt eller ikke er jo revnende likegyldig nå når du har lest de meldingene, men du må ikke la tanken på at du "har gjort noe galt" stoppe deg i å ta det opp, det er for dumt. dere er jo sammen jo. det er dere to som er på lag, ikke han og en annen dame, så da må du jo ta det opp med lagkammeraten din. Lykke til, jeg velger å tro at han har noe han vil ha sagt, og at det ordner seg til det beste for dere alle! klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå