Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Bare lurer... ;-) Hvorfor drikker dere isåfall ikke? Jeg drikker omtrent aldri. Hvertfall ikke mye isåfall, synes ikke noe om å være full. :-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Kommer nok til og være det:=) Har drukket en gang siden fødsel,3,5 mnd siden.. Drakk bare 3 øl og tilbringte resten av natta over doskåla...Skjønner poenget med at man putter gift i kroppen liksom... frister ikke i det hele tatt.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Ikke avholds, men måteholden. Drikker skjeldent og når jeg drikker så holder jeg en viss kontroll. Brisen er greit...overstadig beruset er ikke greit...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 nei, men samboeren min er.. han har bare ikke lyst å drikke.. aldri gjort det.. jeg drikker en sjelden gang når det skjer noe spes..
selfangerkjerringa Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Tjah... i praksis er jeg så godt som avholds. Jeg tåler mindre og mindre typer alkohol, nå er det nesten bare øl jeg ikke blir direkte syk av. Og da tenker jeg IKKE på bakrus fordi man er dritings. Jeg får f.eks hodesmerter av et halvt glass rødvin, eller smerter i kroppen etter en drink... Når jeg først er ute på fest, dvs bursdagsfeiring eller slikt, så blir det kanskje 3-4 øl og det er nok til å få meg på en snurr. Men jeg gjør det kun når vi har barnevakt den påfølgende dagen, aldri om jeg skal stå opp med ungene. Altså: 3-4 øl 2-3 ganger i året. Det er mitt alkoholinntak for tida - et litt annet inntak enn da jeg var student, hehe... Og jeg savner det egentlig ikke heller.
Koseklompen Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Kan ta meg et liite glass rødvin eller baileys eller anna god likør, men det nokså lite og.. Er vel 3,5 - 4 år siden nå sia jeg smakte alkohol. Har vært å festa før og drekka meg full, men det var neimen meg ikke mange gangene... Røyker heller ikke, Slutta for 3 år 1 uke og 2 dager siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå