Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVordan reagere dere på alkohol? Blir dere anderledes full når dere drikker vin, øl eller drinker?

Jeg er veldig kresen når det gjelder alkohol... jeg liker så og si kun hvitvin.. åsså drinker. E redd for å kun drikke drinker når jeg skal ut... vet ikke hvordan jeg reagerer på det og hvor mye jeg tåler, da jeg har drikket vin i endel år...

Men.. problemet er at jeg må kasteopp når jeg kommer hjem...uansett om jeg er full eller ikke.. tenker kanskje at hvitvin er litt serkt for magen? Ja..sprit er jo ogå sterkt.. men ikke i den grad når den er blandet ut, eller?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best å ta noe ved siden, av f.eks hvitvin og reker. rødvin med ost og kjeks osv, ellers kan det være godt med en kald drink nå som det er så varmt. Drikker lite, bare til kos i helgene.

Skrevet

Av vin blir jeg romantisk/kosete/trøtt full. Av øl blir jeg hopp og sprett. Drinker drikker jeg ikke, er ikke så glad i dem.

Dersom du drikker vin som ha et vannglass ved siden av og drikk minst ett glass vann pr. glass vin. Det skulle hjelpe.

Ellers om du en kveld drikke både vin og drinker, drikk først vin og så drinker. Altså vin, drink. Ikke drink, vin eller vin, drink, vin, vin, drink.

Dersom det ikke hjelper og du ikke er alt for ofte ute kan du prøve å ta en zyrtec før du går. Tror det ikke er alt for bra å blande zyrtec og alkohol, men en sjeldent gang er det ok.

Skrevet

Og såklart, husk å spise, mat forhindrer fyllesjuke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...