Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeghar en kjæreste vi har vert sammen ca 1år. På det året har han aldri funne på noe på dagtid sammen med meg og sønnen min.... Jeg klikker snart å ser vel helt klart at dette ikke er noe å satse på Men er jo blitt utrolig glad i gutten... Vi rota sammen 1 år før vi ble kjærester. Forventer ikke noen svar mn er det noen som har en liten oppmuntring å komme med er det bare koselig:)) Off måtte bare få ut litt frustrasjon....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 prioriter barnet ditt, å spark dritten ut!! en vakker dag stikker han allikevell..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Ja skulle vel ha gjort det..... Er ikke altid like lett
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 jeg har det nesten likedan... vi var venner i 2år... rota i 1år, og har vært kjærester litt over et halvt år... Han vil heller slappe av med seg selv etter jobb og frister lite å stikke ut når jenta her i huset er i seng.. føler dette er et helgeforhold.. men blitt vanvittig gla i han.... vi har gjort små ting sammen alle 3.. men kan telle... under 10... sukk... er så lei av dette her innimellom... sukk.. så.. ja.. kjenner til det du skriver om..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 ÅÅÅ!!! Så godt å høre at det er flere i samme situasjon.... Hvor gammel er barnet ditt? Min gutt er 3 år å synest det er stor stas med han (kjæresten min) Men min kjære er mere tilbakeholden.. det merker jo sønnen min:( Fillen er så vanskelig dette...:/
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 jenta her ble 3år denne uka... hun storkoser seg med kjæresten min... (de få gangene han er her) og prøver å få han til å lese og pussle.. men han "skyver" henne bort og ser heller på tv. jeg kan forstå det til en viss grad siden det ikke er hans barn... ellers så spør hun ofte om kjæresten min skal komme på besøk og de få gangene han fakktisk kommer så kommer han mellom hall 7 og 7... og da er det som regel kveldsmat og sengetid... og hun blir så lei og sint når hun ikke får være lengre våken.. etter hun har sovnet kan han gjerne si: hun er bortsjemt siden du synger for henne ved sengen, eller hun var så sytete i dag... men HALLO??? kom tidligere da
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Så vondt og frustrerende det må være. Du skriver ikke noe om alder- er mange gutter som er unge som ikke selv har barn . som skjønner seg helt på det!! Men man har ingen garanti med desse mannfolka...fant meg selv en vell voksen på 38 år jeg...( har runda 30 selv og da...) men han hadde mye eldre barn enn meg- så han syns det var pes med så "lite" barn som jeg har....så da var jo valget lett..... Mor er man til det barnet/ barna man har....kjørester kan man få hele livet.... Lykke til....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Hehe skulle nesten tro vi hadde samme kjæreste... Mn det er helt likt her.. Han kommer i mellom 7 og halv 8 å da er gutten min som og er 3 år somregel i seng. Å han synest det er domt når han ikke får være sammen m han( kjæresten min) Hvor gammel er du? Jeg er 33 å kjæresten er 29.. Han har ingen erfaring m barn fra før av mn han har jo valg oss og ikke bare meg....:/
Groosalugg Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Er det egentlig noen tvil? Prioriter barnet ditt! Selv om det ikke er hans barn så er barnet en del av deg og er han ikke villig til å være sammen med barnet så er han ikke noe å samle på. Tenk om dere fikk felles barn en gang da, og din kjæreste prioriterte sin egen unge alltid.. Stakkars barn. Min kjæreste tilbringer mye tid med mine barn, guttungen får bli med han i verkstedet og skru på biler. Han hjelper jenta mi opp på husken, og han er genuint interresert i dem. Det samme er jeg med hans datter, i dag har jeg blant annet hatt henne med på teater. Vi liker begge to å være sammen som en storfamilie de helgene vi har barna våre.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 hehe.. ja.. skulle nesten trodd vi hadde samme kjæreste.. tragiske mannfolk altså jeg er 22år.. og kjæresten min er 26.. han har heller ingen erfaring med barn.. og har visst om barnet hele tiden (siden vi var venner noen år) tror vi må satse mer på oss selv og finne noen mer modne mannfolk selv om det er vanskelig..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Ja ser jo mere å mere at det er den veine det går,mn det er såååå vanskelig når det er mye følelser inni bildet:--/... Jaja lykke til for oss begge!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå