Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 er litt bekymret for den lille:S jeg har veldig dårlig matlyst, så får ikke i meg så mye mat om dagaen.. hittil idag har jeg spist 4 pølsebrød med pålegg, litt makaroni og en boks med annanas! hvordan tror dere den lilla har det? tar den til seg den næringen den trenger uansett eller? er 21+2 nå håper noen her vet noe om dette!
gaya og leander :-) Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Du kan ta det helt med ro :-) den lille tar den næringen den trenger fra deg uansett, tenk på dem som kasteropp i flere mnd. Nei det går helt fint med den lille din skal du se :-)
Trulte76 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 den lile får nok det den skal, det er deg selv det går utover. Kroppen er laget slik at den lille får først, så du
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Den lille tar det den trenger, men for at du ikke skal lide noen nød hadde det kanskje vært lurt med ernæringsdrikker eller noe kosttilskudd/vitaminer hvis det vedvarer. Snakk med legen/jm om det du:) Husk at det er mye energi og viktige vitaminer o.l. i frukt, mange syns det kan være godt med frisk frukt når matlysten er dårlig. Store røde jordbær f.eks? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå