Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt bekymret for den lille:S jeg har veldig dårlig matlyst, så får ikke i meg så mye mat om dagaen.. hittil idag har jeg spist 4 pølsebrød med pålegg, litt makaroni og en boks med annanas! hvordan tror dere den lilla har det? tar den til seg den næringen den trenger uansett eller?

er 21+2 nå:) håper noen her vet noe om dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Du kan ta det helt med ro :-) den lille tar den næringen den trenger fra deg uansett, tenk på dem som kasteropp i flere mnd. Nei det går helt fint med den lille din skal du se :-)

Skrevet

den lile får nok det den skal, det er deg selv det går utover. Kroppen er laget slik at den lille får først, så du :)

Skrevet

Den lille tar det den trenger, men for at du ikke skal lide noen nød hadde det kanskje vært lurt med ernæringsdrikker eller noe kosttilskudd/vitaminer hvis det vedvarer. Snakk med legen/jm om det du:) Husk at det er mye energi og viktige vitaminer o.l. i frukt, mange syns det kan være godt med frisk frukt når matlysten er dårlig. Store røde jordbær f.eks?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...