Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange mnd var eldste da dere ble gravid igjen?

Anbefaler dere to tette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første var 13 mnd når jeg ble gravid igjen. 22 mnd aldersforskjell. Hektisk, men moro!

Skrevet

Vi har 11 mnd mellom.

Det har vært tøffe måneder nå første året, men når de nå begynner å leke og kommunisere med hverandre så er det bare såååå skønt!!

De kommer til å få skikkelig god hjelp, støtte og aktivisering av hverandre!

Anbefaler det til de som klarer å sette mye av seg selv på hold hvis du skjønner....blir ikke så veldig god tid til å pleie interesser utenom hjemmet! :o)

Skrevet

Her var førstemann 12 mnd da jeg ble gravid igjen. Det går kjempefint nå, men de 3 første månedene var hektiske. Men når rutinene begynte å falle på plass ble det koselig. :o) Nå er babyen 6 mnd og vi koser oss alle mann. Men kan absolutt anbefale å ha den eldste litt i barnehage, så får du litt alenetid med babyen. Vi har barnehageplass, men jeg velger å ha storebror hjemme ihvertfall en dag i uka, og så henter vi tidlig.

De har glede av hverandre allerede. :o)

Vi ville gjort det igjen. :o) Men for min egen del ville jeg ikke blitt gravid igjen før jeg hadde kommet ut i jobb. (pga kvalme, bekkenløsning osv...litt vanskelig å få "fri" når du går hjemme med en baby, og da ville ihvertfall jeg følt at jeg gikk glipp av mye det første året da det skjer så mye.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...