Gå til innhold

Vi har 3 barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alle har fått grønne øyne, jeg har brune, far blå, og alle små har grønne øyne, jentene er lys, lys blond og gutten mørk blond!

Jeg som trodde jeg hadde sterke gener iom at jeg er såpass mørk, men den gang ei!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men grønne øyner er jo av brune øyner genet da :) Så da er det ditt gen de har arvet der, men de har blitt grønne ;)

Skrevet

Det er faktisk 9 gener som er med på å bestemme øynefargen, og en kombinasjon av brune og blå blir fort grønn.

Skrevet

Hehe, grønt er brunt, genetisk sett;-)

Jeg stusset mer over at ene vår har blå, siden far har brune og jeg grønne. Det er jo mulig, men sjansen er liten. Vår andre har brune, som forventet.

Skrevet

du med grønne med samboer med brune. har begge blåe gener i dere..altså et brunt og et blått..gir brune øyne.

har da dere begge gitt hver deres blåe gen så får ungen blåe øyne :) Lærte om dette i biologi ;)

Skrevet

Kjære deg, jeg vet da at vi har genotypen Bb som gir et krysningskjema med 25% for bb;-) Ikke bare du som har biologi, skjønner du. Dessuten er vi gift, lever ikke i synd som flesteparten av brukerne her gjør.

Skrevet

hva har det med saken å gjøre at dere er gift?

Skrevet

mitt innlegg var jo ikke ment å være frekk da, kjære deg.

Så fikk litt bakoversveis av innlegget ditt..Sorry visst jeg hadde fornærmet deg, noe jeg ikke kan skjønne jeg gjorde ut av mitt innlegg..

Men at dere er gift hva har det med saken å gjøre?

Skrevet

Du kan da ikke auomatisk tro at alle er samboere. Jeg skrev far til barna, ikke samboeren min. Så teknisk sett burde du skrevet "du med grønne og barnefar med brune"...;-)

Skrevet

får jo beklage det da, men man lever jo ikke i synd fordi man ikke er gift da..

Jeg tror ikke automatisk at alle er samboere heller da..men var vel en glipp..så du trenger jo ikke å bli fornærmet av den grunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...