Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt bekymret for den lille:S jeg har veldig dårlig matlyst, så får ikke i meg så mye mat om dagaen.. hittil idag har jeg spist 4 pølsebrød med pålegg, litt makaroni og en boks med annanas! hvordan tror dere den lilla har det? tar den til seg den næringen den trenger uansett eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare, babyen får nok i seg det den skal.. Det er i hovedsak deg det går utover om du ikke får i deg nok næring.. Men hvorfor spiser du så lite? Plaget med kvalme?? I såfall er det mange ting du kan prøve for å ta bort kvalmen f.eks ingefærtbl, seaband, postafen (reisikesyketbl)osv.. Viktig med små lette måltider når man er kvalm..

Skrevet

jepp, er fortsatt plaget med kvalme:S er ikke sånn at jeg spyr hver dag, men brekker meg lett når jeg spiser! er utrolig plagsomt! men så lenge det ikke går utover barnet så er det ok:)

Skrevet

Jeg ser at du skriver dette kl 14.40, så da synes jeg ikke det er lite i det hele tatt, Det er ihvertfall ikke noe grunn til bekymring.

Jeg er ikke kvalm, men har ikke så god matlyst. Jeg forsøker også å spise sunt, siden jeg la på meg mye i forige svangerskap.

Spiser litt fruktsalat med youghurt og muesli til frokost, eller 2 knekkebrød. Til lunsj spiser jeg salat m litt kylling eller knekkebrød, og da har jeg også kommet til rundt kl 15.00. Ikke så veldig mye mer enn det du spiser, synes jeg, bare litt sunnere. Synes du skal slappe av og spise det du klarer. Har hørt at mat med mye stivelse hjelper mot kvalme. Pass på å få i deg nok væske.

Håper du blir i bedre form snart:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...