Gå til innhold

Hjelpes.... Jeg ga jo mini 100mg ibux....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå går han på benet som det ikke skulle vært noe galt i det hele tatt... , nesten litt dumt det og da... men da har han ihvertfall ikke vondt frem til vi skal ta på gipsen.. Hadde ikke akkurat forventet så god effekt.. Men hadde jeg ikke kjent gutten hadde jeg ikke visst han var syk nei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... det fungerte i hvert fall ;)

Skrevet

Ja det kan man trygt si... Helt uventet .. =)

Han sovnet forsåvidt en time etter jeg hadde gitt han den.. Sikkert veldig sliten.. og sikkert deilig med noen timer uten smerte etter og ha hatt vondt hver eneste dag i 10 dager.. =)

Skrevet

Stakkars liten. Fint at det hjalp

Skrevet

Ja og slemme meg har ikke tenkt på at jeg har kunnet gi ibux før.. Bare paracet.., men det funker jo nesten ikke.. Men nå er jeg en erfaring rikere i det minste .. =)

Skrevet

Paracet hjelper best på "indre" smarter som f.eks. hodepine og menssmerter, mens ibux hjelper mer på fysiske smerter som ryggplager, brudd, senebetendelse osv.

Skrevet

Hehehe... så menssmerter er ikke fysiske? Den var god :)

Ibux hjelper bedre enn paracet mot menssmerter nettopp fordi menssmerter er "fysiske". Smertene kommer av sammentrekninger i livmoren, som er en stor muskel. I tillegg til livmorsammentrekningene opplever mange også muskelsmerter i ryggen i forbindelse med menstruasjon - nok en ting som ibux fungerer godt mot.

Skrevet

Jeg synes ibux hjelper best mot alt jeg da! Paracet fjernet ikke hodepine hos meg i allefall..

Bare sånn for å blande meg inn i diskusjonen.. ;)

Skrevet

Nei paracet har ikke hjulpet i det hele tatt på mini.. prøvde da som sagt med ibux isted og kan si at det hjalp ja.. Han fikk litt søvn og benet var bedre ihvertfall en liten stund.., nå vil han ikke gå igjen så mye.., men allikevel.. Smertefri en liten stund.. ;o

Skrevet

Sikkert kjempedeilig for gutten din:) Er da ikke noe godt å gå rundt å ha vondt.

Skrevet

Vet ikke helt hva dette dreier seg om..

Men har en jentunge med to brudd i armen,og fikk beskjed om å IKKE gi ibux når det gjaldt brudd!

Det var negativt angående at det skulle gro!

Så bare paracet/pinex var "lov"..

Tenkte bare å nevne det..

God bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...