Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Noe av det beste med sommeren når det er varm og godt ute.... Balsam for sjela det :-)
selfangerkjerringa Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Sitter og venter på regnet her Det er overskya idag - endelig! etter ei heil uke med tropevarme... så nå venter vi bare på et herlig regnskyll som renser lufta for pollen og støv, og gjør godt for folk og fe
Libido- Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Ja dette trengs! Farvel støvete veier. Nå kan jeg vaske hus... urk.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har vaska hus.... :-))) Slappe av nå før jeg skal lage søndagsmiddag.... :-)
Bettybu Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Vind og regnvær kom på minuttet!! Men det bør komme mer regn skal det være "til nytte!!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå