Gå til innhold

Åhhhh...herlig sommer regn.... :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av det beste med sommeren når det er varm og godt ute.... Balsam for sjela det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og venter på regnet her :) Det er overskya idag - endelig! etter ei heil uke med tropevarme... så nå venter vi bare på et herlig regnskyll som renser lufta for pollen og støv, og gjør godt for folk og fe :)

Skrevet

HURRA, der kom det hit også!

Skrevet

Ja dette trengs! Farvel støvete veier. Nå kan jeg vaske hus... urk.

Skrevet

Jeg har vaska hus.... :-)))

 

Slappe av nå før jeg skal lage søndagsmiddag.... :-)

Skrevet

Vind og regnvær kom på minuttet!! Men det bør komme mer regn skal det være "til nytte!!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...