Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hmm.. jeg har kjent den før, da var den hard og sikkert en halv eller en cm. lang. Når jeg skal prøve å kjenne nå (med helt rene desinfiserte hender) finner jeg den ikke! kjenner liksom ingen bunn jeg!!!! Åpning? Det er bare mykt rundt hele. Betyr dette at jeg er moden? Har termin om noen få dager..
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Det er typisk tegn til modning ja :-) Kan enda gå noen dager før du føder,men kroppen gjør seg klar til fødsel. Lykke til :-)
Hilde_85 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har ikke kjent den i det hele tatt jeg *sukk* Har faktisk prøvd. Min vil ikke bli funnet. Ikke for mange uker siden og ikke nå *ler*
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 KOrt og enkelt beskrevet så kjennes den nesten ut som nesetippen når den er fast ( glattere selvsagt, men ellers ganske likt), i løpet av svangerskapet så blir den til slutt helt myk og da moden, sånn som tunga er. Fått denne beskrivelsen av ei jordmor, og den stemmer veldig godt faktisk.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan kjenner man åpning da? Jeg kjennes bare helt flat og myk der inne, hvor skal åpningen være? lengst inn, midt på eller? Blir man lengre/dypere når man er gravid? Før buttet jeg liksom med fingerere der inne. HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Har dere lange fingre eller? Jeg når ikke bunnen i min vagina. Hvordan er det best å komme til da? Ikke lett med den store magen, og rompa for den saksskyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå