Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 høres ut hvem som er "eieren av madelen"...styggt navn!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 gjelder det samme som mitt tidligere svar:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Synes begge navnene er kjempefine navn. Greit å ha dobbeltnavn, da kan hun velge selv når hun blir større hvilket navn hun vil bruke. Vanskelig å si hvordan en "et spesiellt navn" er.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Ikke for å være stygg, men d er du som spør... Og det er vel ingen vits å spørre om folk skal lyve til svar.. jeg synes Eirin er et grusomt navn, og alle jeg hat møtt på min vei med det navnet, har vært falske på grensen til onde kjerringer. Det er ikke tull.. Madelen er greit da:)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 huff da.. "grensen til onde kjærringer?"...hehe... Javel.. Jeg er ihvertfall ikke noe ond kjerring...og jeg heter Eirin.. Jeg er vel en av de få som er fornøyd med navnet mitt! Kjempeglad for at mamma ville gi meg det i "gave"!.. Så den kombinasjonen syns jeg var fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå