Gå til innhold

Hvordan er en Mads Erik?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor din frekke faen=0)

Skrevet

Jeg frekk?? næhh.. men å blande 2 navn er skikkelig tragisk etter min mening. Erik er fint for seg selv det samme med Mads! men blander man disse navnene så blir det helt for jævlig:-)

Skrevet

ærlig heter det:-)

Skrevet

Mads Erik er en høy, mørk og kjekk kar. Snill, kanskje litt dum snill.

Skrevet

Ser for meg en kortvokst gnom med kort hårfeste og flipperører:-)

Skrevet

Syns de passet fint sammen jeg. Flotte navn, begge to. Mads Erik er en grei kar...

Skrevet

Fint navn. Tøff liten gutt som liker å sykle.

Skrevet

nei nei, dryppert - det er speilet du ser i ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...