Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Jeg frekk?? næhh.. men å blande 2 navn er skikkelig tragisk etter min mening. Erik er fint for seg selv det samme med Mads! men blander man disse navnene så blir det helt for jævlig:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Mads Erik er en høy, mørk og kjekk kar. Snill, kanskje litt dum snill.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Ser for meg en kortvokst gnom med kort hårfeste og flipperører:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Syns de passet fint sammen jeg. Flotte navn, begge to. Mads Erik er en grei kar...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Fint navn. Tøff liten gutt som liker å sykle.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 nei nei, dryppert - det er speilet du ser i ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå