Gå til innhold

Powerpoint-spørsmål!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nesten helt blank på finesser. Hvordan få punkter på en side til å gli inn et og et??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har litt peiling??

Skrevet

???

Skrevet

Det er egentlig veldig lett, men jeg har glemt det. Noen må da vite???

Skrevet

Hvis du går opp på hjelp, altså spørsmålstegnet i høyre hjørne, og klikker inn animasjonseffekter og søker på det, så tror jeg du nærmer deg..

Er ikke helt stø på sånne ting selv, men Hjelp hjelper meg ofte.

Lykke til;o)

Skrevet

Trykka på den gule stjerna og da fikk jeg det til, men det følger med stygge lyder som jeg ikke får bort. Hvor vanskelig kan dette bli??????????

Skrevet

Hvilken guule stjerne?? Jeg tror jeg vet hvordan man får av lyd om jeg finner ut hvor det er man får det til!!

Skrevet

Var en gul stjerne oppe på sida hvor man kan gå inn og trykke på animasjoner.

Skrevet

trykk lysbildefremvisning, deretter animasjonsoppsett

Skrevet

skal du ha masse stashj, trykk egendefinert animasjon

Skrevet

Er litt usikker på om mitt svar er det du spør om, men jeg prøver:

 

Først: Jeg har PP 2003, kan hende at funksjonene har andre navn på andre versjoner.

 

Lag et lysbilde med flere tekstbokser og/eller figurer. Når du er ferdig klikker du på rammen på den boksen som du ønsker skal gli inn først på siden. Høyreklikk og velg "egendefinert animasjon". Klikk så på "legg til effekt" og velg "inngang". Der kan du velge hvordan den skal gli inn på siden. Slik gjør du for hver enkelt boks og prøv til slutt "lysbildeframvisning" for å se om du har fått det slik du ønsker det. Rekkefølgen og hvordan de glir inn kan selvfølgelig endres på i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...