Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Lillegutt på 2.5 år klarer å vri seg ut av selene i setet sitt (HTS izi kid). Jeg tenkte at det var fordi han hadde vokst ut av selene, så jeg justerte dem hakket opp (selene lå et stykke nedenfor skuldrene på ham), men neida, han vrir seg fortsatt utav. Uff, hva kan jeg gjøre? Jeg strammer dem så ungen blir blå hver gang vi skal ut og kjøre, men det hjelper lite:/
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Det finnes en sånn ting man kan sette på selene for å holde dem sammen over brystet. I USA tror jeg dette er stander, men ikke her til lands. Se i en butikk som selger barneutstyr eller bilutstyr.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Ja, det hadde vært noe. Denne lille Houdini'en er jo en fare for seg selv i bilen:/ Skal stikke innom en utstyrsbutikk i morgen og se om jeg finner noe sånt! Takk for tips=)
Fikk maibaby06 Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Det heter beltesamler til bilsete. Vet hvertfall at besafe har en sånn, er jo mulig de passer til flere stoler.
Bettybu Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 ...og den jeg kjøpte kostet bare 39 kr..........
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Vi har samme setet, og har kjøpt en liten feste anordning som gjør at snuppa ikke får armene ut av setet lenger. Den fåes kjøpt på foretninger som selger HTS setene. Kostet langt under 100lappen. Og den er helt genial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå