Gå til innhold

Apropos bilseter, jeg har fått et problem! :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 2.5 år klarer å vri seg ut av selene i setet sitt (HTS izi kid). Jeg tenkte at det var fordi han hadde vokst ut av selene, så jeg justerte dem hakket opp (selene lå et stykke nedenfor skuldrene på ham), men neida, han vrir seg fortsatt utav. Uff, hva kan jeg gjøre? Jeg strammer dem så ungen blir blå hver gang vi skal ut og kjøre, men det hjelper lite:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en sånn ting man kan sette på selene for å holde dem sammen over brystet. I USA tror jeg dette er stander, men ikke her til lands. Se i en butikk som selger barneutstyr eller bilutstyr.

Skrevet

Ja, det hadde vært noe. Denne lille Houdini'en er jo en fare for seg selv i bilen:/

Skal stikke innom en utstyrsbutikk i morgen og se om jeg finner noe sånt! Takk for tips=)

Skrevet

Det heter beltesamler til bilsete. Vet hvertfall at besafe har en sånn, er jo mulig de passer til flere stoler.

Skrevet

...og den jeg kjøpte kostet bare 39 kr..........

Skrevet

Vi har samme setet, og har kjøpt en liten feste anordning som gjør at snuppa ikke får armene ut av setet lenger. Den fåes kjøpt på foretninger som selger HTS setene. Kostet langt under 100lappen. Og den er helt genial!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...