Gå til innhold

Varmepumpe, noen som har dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har dette? Hva synes dere i så fall? Er det verdt pengene? Hvilken modell har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en, helt genialt. Vi varmer opp et helt hus og får regninger på 2300,- i vintermånedene. Og nå i heten tar vi den i AC-modus og det er veldig behagelig temperatur inne=)

 

Den fulgte med huset, så vet ikke hva den kostet.

Skrevet

Vi har en Panasonic, og den kosta rundt 18000,-. Veldig fornøyd, varmer opp hele kåken, har bare varmekablene litt på, på badet. Ikke gærne regninger heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...