Evab Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Er det noen som har dette? Hva synes dere i så fall? Er det verdt pengene? Hvilken modell har dere?
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Vi har en, helt genialt. Vi varmer opp et helt hus og får regninger på 2300,- i vintermånedene. Og nå i heten tar vi den i AC-modus og det er veldig behagelig temperatur inne=) Den fulgte med huset, så vet ikke hva den kostet.
ana baroma Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Vi har en Panasonic, og den kosta rundt 18000,-. Veldig fornøyd, varmer opp hele kåken, har bare varmekablene litt på, på badet. Ikke gærne regninger heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå