Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Springer ca 11 km daglig, og har gått ned 5 kilo på 4 uker, pluss fått strammet opp en god del, tar situps og andre øvelser i tillegg da. Har 5 kilo igjen til jeg sier meg fornøyd skal ned i 65 kilo, er 1.78 høy
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Det var jo kjempebra da, hvor har du kjøpt den og hva kostet den? Og hva spiser du en vanlig dag, jeg har VELDIG problemer med å kutte ut sjokoladen!
petite fleur Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Lurer også på hva en sånn maskin koster....men tror uansett ikke vi har plass til en sånn hjemme ;-) Til anonym: har du prøvd kromtabeletter? Skal visst dempe søtsuget....Eller så kan du jo prøve å erstatte sjokoladen med tørket frukt, mørk sjokolade (littegranne), jordbær med vaniljekesam/ fløte og sukrose eller sukkerfri sjokolade ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 jeg har prøvd ALT, tror det er viljen det står på egentlig, skikkelig teit og ikke minst dårlige vaner, kan liksom ikke sitte v tv'n eller pc'n uten å stappe noe i trynet, så det er her utfordringen min ligger, vende meg om! Frukt funker ganske bra da, for etter en del frukt blir man ganske stappa i magen. Høres ut som om jeg er den sofagrisen da, jeg er ikke overvektig men sliter med å få bort den siste gravidvalken nederst på magen, den holder seg fast selv om jeg går lang tur hver dag med vogn! Derfor hørtes det ut som om elipse maskin var effektiv til å stramme opp, frister....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 maskinen kostet 2000 og tar nesten ikke plass=0) Jeg har selvfølgelig kuttet ut alt av søtsaker og søte drikker, samt alle meieriprodukter (det binder underhudsvann) Jeg spiser vanlig mat, men mindre, samt bytter ut fete påleggsorter med magre, mager kjøttdeig og kylling. Samt spiser masse salat ( ikke frukt) Søthungeren kom bort etter ca 3 uker, men hardt var det ja!! Maskinen er døds effektiv, og snedig og ha den tilgjengelig hjemme, for å dra bort å trene alene, blir fort kuttet ut her i huset i allefall.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Vi fant forresten ut at en halv pakke pringels førte til 2 mil på maskinen for å forbrennes bort, med det i tankene er det ikke vanskelig å holde seg borte fra snop!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå