♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg ser det står her inne at man ikke behøver engste seg ved en liten blødning etter samleie, men da det skjedde nå, ble jeg veldig urolig.. Kjenner at babyen beveger seg og sparker som vanlig, alt er vel bra da? Uff, det var bare littegrann rett etterpå, og jeg kjenner meg litt "sår" så det er sikkert bare en minirift eller noe.. Men allikevel, så er jeg ikke helt betrygget.. burde man ringe lege, eller er jeg bare litt hysterisk?? Andre dette skjer med/har skjedd med? Er 21 uker.
susemor-3 små Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg hadde blødninger tidlig i sv.skapet. Fikk høre at dette var ganske vanlig... Det er visst noe med at livmorhalsen er mer følsom osv som gjør at det blir lettere å blø etter sex nå.
Sina med Sprellings Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Ikke bekymre deg, dette er helt normalt:) Jeg har også blødd litt etter samleie og det har kjentes litt sårt. Alle slimhinner er mer ømfintlige nå. Prøv med litt glidemiddel neste gang, så kanskje du slipper unna:) Er 20+4:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå