Gå til innhold

ang piercing i brystvorten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har hatt piercing i brystvorten, tok den ut for 3 år siden, nå skal eg ha en liten baby i desember og er litt bekymret for eventuell arrvev i brystvorten til eg skal begynne å amme! Noen andre som har hatt piercing der og hatt/ ikke hatt noe problemet med amming???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt piercing i brystvorta. Har ikke hatt noen problemer med amming. Faktisk så var det det brystet som jeg lettest kunne amme med. men det kan jo være tilfeldig.

Skrevet

Har samme "problemet" tok den også ut for noen år siden- men du ser enda hvor den har vært .. lurer også på dette..

Skrevet

Dytter ;)

Skrevet

vel, tok min ut for endel år siden, men tror ikke det skal by på problemer. har hatt råmelk i flere uker og det lekker som bare det';) ingen stopp eller propp her i gården.

eneste er at det også kommer litt ut fra den ene siden, dvs ene "hullet", men det skal ikke by på problemer, ser bare litt vittig ut.

Skrevet

Jeg tok ut min et snaut halvår før jeg fødte, og det har ikke vært noen problemer med det. Har heller ikke merket forskjell på puppene ifht. amming.

Skrevet

jeg lurer også litt på dette. Har tatt ut piercingen for mage år siden, men har enda litt betennelse i brystvorten. (kan trykke ut litt betennelse fra hullene) Fastlegen sier at jeg må operere bort betennelsen på en privatklinikk. Dette har jeg ikke gjort, så lurer derfor på hva som kommer til å skje når jeg skal begynne å amme. Har forsøkt med antibiotika og lignende som jeg har fått fra fastlegen, det har ikke hjulpet.

Skal snart til legen igjen, tenkte jeg skulle høre med han igjen.

Skrevet

Jeg har og har hatt piercing i brystvorten 3ganger. Jeg har tatt stengene ut noen uker før terminen og tatt på nytt etter jeg var ferdig med ammingen. Det har gått veldig bra. Ikke hindret melken eller skadet ammingen på noen måte.

For deg som skulle spørre legen ang verk...er du sikker på at det er verk og ikke vanlig brusk dannelser?? Det kan komme litt gul væske ut av hullet lenge ettet at du har tatt ut stangen/ringen. Dette er ikke verk.

Skrevet

Hei,jeg har hatt piercing i samme brystvorten to ganger. Siste gangen arret den veldig, og da jeg skulle amme med min første så fikk jeg en tett melkegang som måtte dreneres... Merket det via litt hovent og rødt område på brystet som var ømt. Slikt kan lett før til brystbetennelse som er veldig vondt,så bare følg med og gå til legen om du er i stuss :)

Da jeg drenerte den så gikk de inn med nål der kulen var,fikk bedøvelse, så det gjorde ikke vondt,- men det var litt artg,for etterpå lakk det melk ut det hullet, det så heeelt absurd ut med rennende melk fra et hull i puppen ;P

Skrevet

jeg fikk min piercing revet ut.

Noen andre som har fått det som ammer? Kan du/dere fortelle om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...