Gå til innhold

Andre fra oslo?


*venter maigutt*

Anbefalte innlegg

 

Er vel en del andre her fra oslo?

Hvem er dere?

 

Jeg er 22, student. Samboer er 27 og gleder seg veldig til å bli pappa! Har termin 07.02.09 og dette er mitt første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei;) Bor også i Oslo, er 25 år (26 i morgen;) Samboer er 27år, og gleder seg også veeeldig til å bli pappa.. han drømmer og har masse planer allerede...;)

Første gangen for oss.. og det er litt skummelt også.. Termin 10 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Oslo. 19 år, samboer, med ei jente på snart 2 år :)

 

Termin 6/7. februar jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, takk for at du sa fra! Hehe, er nok ikke 19 lenger, nei, selv om jeg kanskje skulle ønske det? :D

 

Moro at du husker meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, husker deg godt. Var inne og kikket på sidene deres noen ganger. Du skrev veldig mange innlegg da også, husker jeg :) Bittelitt anneledes nick da, bare. Én bokstav byttet ut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg er fra Oslo, er 29 år og kjæresten er 33. Har ikke vært sammen så lenge. Dette er mitt/vårt første barn, vi gleder oss (og bekymrer oss for om det går bra...)! Termin 02.02.09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er gift, bor i Oslo, er 28 år og mannen min er 31, dette er vårt første barn:) Gleder oss masse! Termin 15.02.09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo her og...:D Har en desembergutt 06, så dette blir nr2. :D

Termin 17 februar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) jeg har termin 4. februar, har en gutt fra før.Da var jeg alene under hele svangerskapet og de to første årene, så deilig dele dette med min kjære:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider