27dager Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hørte(som jeg har skrevet før) ikke hjertelyd på fredag så skal til UL i morgen. Var litt mer optimist i går men i dag er jeg bare redd. Ligger på sofaen og stirrer i taket. Men er det noen med erfaring fra UL såpass tidlig? Er den innvendig eller utvendig? Om ett døgn vet jeg, har time 12.30, så ønsk meg lykke til...
chootta Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 De prøver alltid utvendig først som regel om de vet du er så langt på vei.. jeg tok utvendig i uke 9..
chootta Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Masse masse lykke til foresten.. Krysser fingrene for at alt er bra
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 for det første : masse lykke til!!! skal krysse det jeg kan for deg! Håper det ordner seg! (og det er jo ikke så lett å høre hjertelyden så tidlig) jeg var på tidlig ul i forrige uke - var da 15 uker på vei, og da tok hun utvendig. Hun overlegen sa at fram til uke 15 tok man innvendig, men etter uke 15 tok de utvendig... så vet ikke helt om du får innvendig eller utvendig når du er 14+5... Igjen masse lykke til - håper klokka går fort fram til du skal på ul morgen!! prøv å finn på noe som gjør at tiden går fort - det å gå å vente kan ta knekken på en... Klem
27dager Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2008 Huff ja, nå har jeg stirret ut i luften siden jeg sto opp kl halv ni så nå har min mann beordret meg ut. Tror vi skal trille en tur med jenten vår..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Hei! Jeg var på ul for et par dager siden og da var jeg 14+4, det var innvendig ul. Jeg var bombesikker på at jeg skulle ha utvendig, men neida..der var det bare til å sette seg godt til rette i go`stolen:-) Tror det er litt forskjellig, men de får sjekket livmorhalsen bedre på innvendig fortalte gyn. Hun sjekket også morkaken og forskjellige slike ting. Lykke til i morgen!!! Det går nok fint skal du se! Vet om utrolig mange som ikke har funnet hjertelyd hos lege/jordmor uten at det har hatt noe å si. Godt du får en sjekk likevel slik at du kan slå deg til ro. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå