selfangerkjerringa Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 ARGH, skrev et LANGT svarinnlegg til deg på den andre tråden, poster det, og poff - bortevekk var det... så jeg prøver i en ny tråd istedet: Mine kommentarer ang. medisinske råd var ment på et mer generelt grunnlag enn det kunne virke i svarinnleggene mine. Dette beklager jeg. Tror det kan være forid jeg har vært borte fra dib noen mnd og dermed er ganske utrent i forhold til denne måten å kommunisere på. Ingen fullgod unnskyldning, men kanskje en liten forklaring i det minste. Ditt innlegg er egetlig ikke et fullgodt eksempel på hva jeg "fascineres av", som jeg skrev. Men i løpet av min etterhvert lange fartstid på dib må jeg si at det er et generelt inntrykk jeg har fått at en del faktisk stoler på rådene de får her inne, selv om mye av det folk svarer tilsynelatende er skråsikkert - men som ikke nødvendigvis medfører riktighet. Svarene folk kommer med er altså like fascinerende som sprøsmålene. Uansett - noen spørsmål er naturlig å kontakte fagpersonell for å finne svaret på, ikke vilt fremmede mennesker på et nettforum. Til slutt: du er intet brødhue, Blekksprut! Langt derifra. Jeg har lest ting du har skrevet før, og du virker som en meget oppegående dame. Dermed har vel du også ikke kunnet unngå å legge merke til at det ER en del brødhuer her, eller hva? Jeg håper du kan akseptere min unnskyldning, og ønsker nok en gang lykke til og håper knotten får mindre vondt. Syns egentlig det er drøyt å sette opp en så sein time, men skjønner jo at det ikke nødvendigvis kan prioriteres... du for pøse på med is,tegnefilm og paracet Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå