Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Jeg tror jeg skal ta dem med meg paa tur til Barcelona. Som takk for hjelpen og fordi de har vaert mine beste venninner i lang lang tid.
proud mama Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Vi har ikke gitt noen gave enda, men jeg fikk selv et smykke da jeg var forlover Jeg syntes at det var veldig koselig å få en oppmerksomhet for at jeg hadde vært forlover. Det var så absolutt ikke nødvendig, men koselig å ha et håndfast minne:) Har også hørt at det er vanlig å gi noe til toastmasteren. Ideer til gave til forlovere kan være: middag ute på byen, spa (sammen med bruden etter brylluppet kanskje?) en flaske vin/cognac ller lignende smykker/slipsnål spandere en kveld på byen være barnevakt hvis forloveren har unger. hmm.. nå kom jeg ikke på mer.. Kanskje andre har flere ideer?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jeg og min forlover skal på spa på bryllupsdagen. Kl 9. Gifter oss kl 14.30. Min overraskelse til henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå