Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er fadder for ei jente jeg var barnepike for, og for min nevø.. Jeg sender alltid et kort eller sms (til foreldra) på dåpsdagen! Ho jenta har jeg ikke så mye kontakt med utenom at jeg sender noen sms til mora for å høre åssen det går med henne! Nevøen min treffer jeg jo ofte så! Typen er fadder for vår niese, og han sender alltid sms for å gratulerer med dåpsdagen!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Gir gaver til bursdag og jul morer oss sammen når hun er her med sin bror. Har aldri tenkt på att man skal stille så mye opp ikke omvent heller. Alle har familier og jobber selv er grenser hva en skal gjøre uteom vanlig vennskap.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Jeg stiller opp masse!! Men så er jeg fadder til 2 av niesene mine da. Vi markerer ikke dåpsdagen, men jeg møter opp personlig i alle bursdager, jul, 17. mai-tog etc etc for å se på 2 de gulljentene mine:) Jeg har passet begge mye fra de ble født og vi prates støtt og stadig. Har hatt med meg begge jenten til syden i en uke (da var de 7 og 10 år) og skulle noe skje med foreldrene deres (de er ikke søsken disse jentene, men de er kusiner) så blir det jeg som "får" dem. Jeg elsker de høyerer enn mitt eget liv og er superstolt av at jeg fikk være fadder til de skjønne tante-ungene mine:)
hit og dit Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Lite. Eg bur i eit anna land, så det er litt vanskelig. Eg besøker dei om sommaren, sender eit kort innimellom, og gaver til jul og bursdag. Skal bli flinkare når eg flytter heim igjen. Eg trur foreldra har vert fornøyd med innsatsen min.......håper det.
Trulte76 Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 ho eldste jeg er fadder til skulle jeg egentlig jeg ikke var fadder til desverre. Jeg og mora var klassevenninner da jeg gikk borte på skole, og også gikk borte på skole, så fant jeg meg en kjæreste i nærheten av der hun kommer fra. Så vi bor bare 20 min kjøring unna hverandre, men det er en bomstasjon som er mellom oss som da koster en del å dra igjennom. I begynnelsen var jeg flink å besøke henne. Var der kanskje 1 gang i uka, kunne gå 2 uker også, men likevel, så var jeg jo ofte på besøk med henne. Så ble jo jeg fadder på hennes jente da. Kun jeg og søstra hennes som er faddere også Men det som er er at det var jo bare jeg som kom på besøk da. Hun kom til meg kanskje 1 gang i året!! Og til slutt så ble det mindre og mindre jeg besøkte henne, til slutt tenkte jeg at nå skal ikke jeg dra til henne før hun har vært her. Jeg liker ikke sånn enveis. Det som ble da var jo at vi så nesten aldri hverandre. Hun har ike vært å besøkt meg på flere år. Ikke jeg henne heller. Eneste jeg kjører innom med julegave og sånt da. Men sender av og til i posten også. Så eneste jeg stiller opp med er vel julegave og bursdagsgave til jenta hennes. Så henne sist nå før jul da jeg skulle levere gave. Veldig synd for jenta, men jeg gidder ikke venner som ikke gidder å besøke meg, er bare jeg som må. Ellers er jeg fadder til enen nevøen min, så det kommer jo helt naturlig hvor mye kontakt jeg har da , på lik linje med alle tantebarna mine. Så er jeg fadder til ungen til ei anna venninne, men vi har jo ofte kontakt da å beslker hverandre. Men jeg skulle ønske jeg ikke var fadder på hun jenta rett og slett fordi det ble sånn som et ble. Jeg mener mora også må ta litt insinativ til å besøke, ikke bare jeg. Og glad er jeg for jeg ikke valgte henne som fadder tilbake da jeg 8mnd senere fikk en unge.
Mamsen86 Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er fadder for niesen min :-) Siden det er niesen min så treffes vi jo ganske ofte da.. Men jeg pleier å spørre broren min og svigerinnen min om jeg kan ha hun på overnatting innimellom :-) Da lager vi muffins og pizza, ser på tegnefilmer, lager smykker, perler og bare koser oss :-) Forje helg var vi på tusenfryd sammen! Tar hun med på teater/show og slike ting også :-) Luv' it! :-)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Er fadder for en gutt på 17 mnd. Skulle gjerne stillt opp for han, men vi bor i Trondheim og gutten i Sortland så det er litt i lengste laget. Men regner med at det blir en liten ferietur når økonomien strekker til )
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er fadder til mitt tantebarn, hun er 2 uker eldre enn min sønn! og jeg ser henne ofte og kjøper gaver til henne i ny og ne:) Vi kommer også til å være mye med de opp gjennom årene siden de er så jevnaldret! Jeg skal være fadder for en vennine av meg sin baby, hun bor i gjøvik og jeg i bergen.. men vi reiser til hverandre så ofte vi kan og vi skal ned der i 1 uke no i sommer! jeg skal gjøre alt jeg kan for å stille opp for babyen hennes!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er fadder på datteren til kusinen min og bar henne til dåpen, altså hennes gudmor. Gir altid dyrere gaver til henne enn til søskene til jul og bursdag, samt at når vi er sammen med de (bor i annen by) så snakker jeg altid ekstra med henne for å høre hvordan det går. Hun er nå 9 år. Når hun var mindre husket jeg altid dåpsdagen, noe ikke altid foreldrene gjorde- men har glemt det i noen år nå.
Northernlights Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Jeg ber for dem...enda det er mange som er blitt voksne. Da de var små,fikk de hilsninger på brusdagene sine, om jeg hadde anledning til å komme (ellers har jeg sendt gave i posten). Men jeg burde fulgt opp enda mer enn jeg gjorde for noen av dem,føler jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå