Gå til innhold

oslo jenter, klart for nytt treff????


Cerraliz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

himm si det da

når passer det for folk

 

holde denne oppe sånn at alle jentene ser den:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..passer når som helst.kansje på onsdagen? Går bare å surrer hjemme uansett. greit å komme sæ ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag i tolvtiden kanskje? Vi bruker litt tid på å komme oss av gårde om dagen. Hvor vil dere møtes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nesten være med selv...mn må nok holde meg hjemme hvis ikke noe har skjedd. Har begynnende svangerskapsforgiftning og ska inn på sykehuset imorgen..er tung og stor og veldig lei..Dere får kose dere på treff..neste gang vil jeg joine dere med baby :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

onsdag i 12 tiden passer bra for mæ. Skal til legen i 11 tia, så da kan æ komme bortover. Vi får vel se ann været. Vist det e bra så møtes vi nu bare ute, men vist ikke så får vi vel finn en kafè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er onsdag i morgen vi snakker om? Bare forsikre meg. Hvor møtes vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 11.06. vi har jo brukt å treffes i Frogneparken,men det e vel ikke meldt så bra vær da. E ikke så kjent inne i Oslo,men vi kan vel bare dra på kafè nede i byen eller på Majorstua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har med meg den vesle frøkna, så det hadde kanskje vært greit med noe innendørs. Det blåser så veldig i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke likevel i mårra jeg

har fått haste time inn til ullevål igjen i mårra

 

men dere får ha ett fint treff jenter

jeg blir med neste gang

håper dere får fint vær

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det bare er jeg og en til som kan. Skal vi spare det til det er flere som kan være med? Kanskje ta en trilletur sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan jo kansje dra på Onkel Donald f.eks. E ikke det god plass til barnevogn dær. så kan man jo ta lunsj eller en kopp med no drikke å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det va vist ikke så mange som sku.kansje drøye det litt.prøve kansje neste uka.bare holde kontakten å se om det e flere som melder sæ på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve på det

ang. ( Lka85-Nora 4.juni!"FØDEKLAR") så har jeg ikke hørt om hun har fått enda men det håper jeg for hun ble satt igang i går

å kl 11.32 fikk jeg melding om at dem hadde tatt vannet å at riene var 3 på 10 min

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei e det noen som e med på et nytt treff den hær uka?

Æ har anledning når som helst. Skriv opp når det passer for dokker.Vært greit å møte andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lka85-Nora 4.juni!"FØDEKLAR" fikk 12.06 kl 17:37... fikk mms med bilde. Hun var kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo prøve igjen! Jeg kan på torsdag og fredag. Kl tolv er et fint tidspunkt, send en pm så kan du få tlf nr, så er det litt lettere å avtale enn sist. Onkel donald er vel greit? Flere som kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sakt jeg vil bli med

men håper på å få svar i mårra om jeg blir satt igang eller ikke

så kan ikke si sikkert før etter det om jeg kan denne uka;-P

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...