Gå til innhold

en bikinilinje helt ute av kontroll!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja så sitter jeg her høygravid og for tiden svæææært hårete....

til vanlig så føler jeg at hårfjerning er den mest naturlige ting i verden da jeg føler meg mye "renere" uten alt kropshåret både i bikini området og ellers på kroppen....MEEEEEN nå føler jeg at jeg har blitt overmannet av alt håret og at detr har tatt over kontrollen på kroppen min...oææææ.... har lyst å kvitte meg med alt håret, men har gitt opp, magen er i vegen og kroppen min orker ikke noe akrobatikk... uff! så man kan vell si at jeg støtter damene på 70 tallet med buskvekster både her og der....gleder meg til å bli ferdig å få kroppen min tilbake og fortsette mitt arbeid for å utrydde kropshåret!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjett om!! jeg også liker å frisere og ha minst mulig hår.. prøvde å fikse litt på buskeveksten i går . . men gikk dårlig.. ser sikkert ut som om jeg har fått skabb :/

Skrevet

Haha, velkommen i klubben. Jeg har forsøkt meg med hårfjerningskrem på leggene og høvling under armer... men bikinilinjen er bare å gi opp, den har jeg ikke sett engang på flere uker. Akk... Man kan vel bare trøste seg med at jeg har ikke noen bikini som passer allikevel :P

Skrevet

Syns ikke det er noe vanskelig jeg. Bruker høvel under armene i dusjen, og krem på leggene. Bikinilinjen bruker jeg også krem på. Hvis du står foran et speil mens man gjør det (bikinilinjen, eller alt) ser jeg hvertfall alt jeg gjør. Mulig man tar litt mer enn man egentlig hadde tenkt, men det gjør ikke noe.

Lykke til.

Evt få mannen din til å hjelpe deg.

Skrevet

Hadde en akrobat-time her om dagen i badekaret så nå er jeg "hårfri" der nede. Det var deilig alstå. Gubben var helt imponert over hva jeg hadde klart *ler*

Jeg lå på rygg i badekaret med først det ene benet opp langs kanten så det andre. Så føle seg litt frem rett og slett

Så kanskje jeg ikke trenger gjøre noe mer nå før fødsel :) 19 dager igjen til termin :)

Skrevet

Jeg måtte ta en skikkelig runde med bikinilinja i dusjen i går, men lett var det ikke. Men superstolt etterpå da jeg kunne vise meg fram til mannen min og si at jeg hadde klart det selv ;-) Akkurat hvordan det ser ut vet jeg egentlig ikke, men jeg har tatt det jeg selv ser og kommer til... Hehe, har bedt mannen min om hjelp noen ganger, men han er nok litt redd for å skjære meg eller noe sånt, han er i alle fall ikke overivrig på å sette i gang.

Skrevet

Joda - kjipt med sommervær når magen er stor og det er tungt å se og komme til. Jeg har heldigvis en villig mann til å hjelpe :) Han lo litt da jeg spurte, men synes vel enkli at det også er litt artig å få hjelpe med sånne ting (og ikke bare tunge løft...)

Skrevet

jeg tok det hele i dusjen her om dagen, men det var neimen ikke lett å komme til over alt! Men jeg nekter å la det gro fritt, så neste gang må sambo til pers....

Skrevet

e no i uke 36 å har barbert mæ neden til hele tiden...ser ikke mye nei, men kjenne jo kor man ska ta el ikke. om ikke får han gjøre det, kan jo bli koslig det å..hehe

Skrevet

jeg er verdens største forkjemper for voksing altså;) ikke noe villkratt her nei. vet ikke hva jeg hadde gjort uten litt hjelp. super effektivt og raskt, og blir mindre og mindre for hver gang. i love it.

men damen jeg går til har ikke lyst til å gjøre det når jeg er i de siste 3 ukene, hehe, hun er redd for å starte fødselen. tror ikke akkurat det, men en vittig tanke om vannet hadde gått mens jeg lå der og blei vokset. hihi.

Skrevet

Har fått tips fra en venninne om å ta bort så mye hår som mulig. Var visst med tanke på at det er bedre etter fødselen, med eventuelle sting, og mye blod som kan størkne å henge seg fast. Er i uke 38 og har klart å fjerne det meste med høvel til nå. Vil spare mannen min for det arbeidet.

Skrevet

hvorfor ikke be mannen om hjelp?

Jeg har alltid tatt alt der nede, klarer ikke ha hår der, føler meg så møkkete da, og når jeg kom til det punget at jeg ikke klarte det selv lengre, spurte jeg sambo om han ville prøve og hjelpe meg, han var litt forsiktig første gangen, men nå går det så det suser:) jeg legger meg på senga, og han barberer en gang i uka,, kjempe greit, også blir det alltid noe på meg i samme slengen, haha!

Hadde klart det selv om jeg måtte å, men er så vondt og stå sann, og liker og få gjort det skikkelig, og da er det genialt at han gjør det:)

Skrevet

spørs om det blir en "arbeidsøkt" på gubben i morgen da:D orker ikke mer hår!!!!!

Skrevet

hehe:) de er jo vant til og barbere, så de burde jo klare og hjelpe oss litt å:)

Skrevet

he he:) ja og det skulle vell sikkert være mer spennende barbering også ;)

Skrevet

Som en tidligere nevnte, bruker jeg også speil. Det fungerer i hvert fall greit nok for meg. Bedre enn å la alt bli i hvert fall!!

Skrevet

frøya79*høygravid*<3, hehe, som sagt, funker iallfall på samboeren min, hehe... spennende for oss begge det, hihi

Skrevet

regner med at han ikke blir vond å be nei...he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...