Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Personlig synes jeg ikke noen barn er stygge. Ingen barn (eller mennesker generelt) har bedt om å få det utseendet de har. Og hvis man føler at man er eksepsjonelt pen i forhold til andre, så skal man være glad, for slik det er i dag er det NOK av folk som sliter med utseendet sitt. Og det skal hvertfall barn få slippe - enn så lenge det er mulig!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Kristian. Han er stygg fordi han har en motbydelig personlighet. Med en motbydelig mor.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 hvorfor lurer jeg bare? hva får du ut av å vite navnet på "stygge" unger.. stygge er man fordi man er stygge i munnen... det skal mye til for at jeg synes et menneske er virkelig stygt bare pga utseende.. og ikke henger man de ut heller, for de har ikke valgt utseende sitt... umodent gjort av deg.. kvalmt rett og slett
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jeg synes denne typen uthenging på en nettsiden som dette er helt idiotisk!! En unge er ikke stygg uansett grunn, unger kan se spesielle ut uvisst av hvilken grunn, men INGEN barn er stygge. Barn kan ha stygg oppførsel, grunnet dårlig oppdragelse, medfødte lidelse(ADHD ol). Men dette er jo aldri barnets feil. Håper jeg fikk siste ordet i denne debatten om hva den styggeste ungen heter, men vi kan godt diskutere dette videre. vennlig hilsen
Trebarnsmamma30 Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Og der fikk vi dagens dummeste spørsmål! Hallo.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå