Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hadde en KJEMPE fin dag!!! Møtte først min forlover hos hennes søster, og vi dro for at ho skulle prøve kjoler! Så dro vi tilbake, og gikk en tur i Gamlebyen! Så fikk ho telefon fra sin søster om ikke vi kunne komme og passe jentungen mens ho var i butikken! Så kommer vi over en bro, og der ser jeg ei som ligna fælt på min svigerinne! Og så ser jeg ei veninne der også! Så bryter jeg ut "jeg visste det" =) Vi satt der og spiste nydelige fruktspyd, og så skulle jeg mate endene! Så gikk vi til bilene, og da dro de i den ene til butikken mens vi måtte dra til bensinstasjonen så jeg fikk tissa litt! Så kjørte vi hjem til min forlover! Satt på verandaen og kosa oss med drikke og potetgull! Så var det pakkelek og spørsmål-runde! Lenge siden jeg hadde drukket, så jeg begynte å merke det litt i hodet! Forloveren min forsnakka seg og sa til ei venninne: "må ikke drikke så mye før forestillingen".. AHAAA vi skal på forestilling! Men ikke ante jeg HVEM forestilling! Så la ho ut to pledd på gresset, og jeg måtte stå på verandaen og holde forestilling for dem! Hadde da forestilling fra når jeg ble sammen med min kommende mann og til åssen fremtiden ville bli! Så spiste vi nydelig kyllinggryte, før vi skulle dra avgårde! Nå begynte jeg virkelig å bli nervøs, for jeg syntes de hadde vært så snille mot meg! Alt "tull" var jo bare t-skjorte med bilde av typen, tiara og slør! Taxi kom, og jeg så vi skulle til sentrum! Gikk gjennom gågata, før vi gikk inn i et lokale! DER var forestillingen!!! Det var "i blanke messingen"! Og det var KJEMPE gøy! Spesielt når han ene tok vekk lua litt for fort, så vi så han VIRKELIG i blanke messingen! Hahahaha... Så gikk vi en tur på brygga, men da måtte de fleste hjem, så det ble bare min forlover, meg og ei venninne! Etter en liten stund kom typen sammen med kameratgjengen, for de hadde hatt fest! Så dro jeg og min forlover hjem for å sove, før gutta kom hjem fra sin by-tur! KJEMPE fin dag! Så heldig altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå