Gå til innhold

hei alle gravide:)


InLove♥

Anbefalte innlegg

sikkert et spørsmål som mange kommer med, men når drar dere til legen for første gang?

 

har bestilt time nå, men ikke fått svar enda.:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

i ca uke 9, da har jeg vært første gang ,

har tre barn, venter det fjerde:)

lykke til:)

 

Keth

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var der i uke 6, ikke at jeg ønsket det selv, men det var da jeg fikk time. Greit å få tatt alle blodprøvene, veid meg og levert urinprøve. Men nå skal jeg ikke til legen før jeg blir innkalt til UL i uke 18, og det er lenge det.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skal til legen i uke 12. Synes det var litt sent, men legen skulle på ferie og da måtte jeg vente til han kom tilbake. Det positive er at jeg kan fortelle gladnyheten etter legebesøket, da har jeg jo kommet såpåss langt.

 

Termin 09.02.09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time torsdag neste uke som vel er min uke 7/8. Skulle gjerne vært så fort som mulig, men når jeg var der å bestillte time etter å ha testet positivt som var i uke 4-5, så sa de at det var for tidlig å se noe som helst. Så prøver å smøre meg med tålmodighet. Har tatt tre tester som er positive, har ikke fått mens, men lengter allikevel etter å få det bekreftet fra legen, ikke minst få høre at det sitter der det skal. Da skal jeg bli glad da..! :-)

Ser at det er mange som ikke har time før lengre ut i svangerskapet, men jeg tenker at det må vel være litt opptil den som er gravid også.

Vi har prøvd en stund for å få det til og er kanskje mer ivrige andre som kanskje lett blir gravide, evt. har barn fra før og vet litt mer om hva som skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...